Зміст і функції текстів для читання у навчальних посібниках елективних курсів з іноземних мов: лінгвокультурологічний контекст
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/9513/
|
|
Title |
Зміст і функції текстів для читання у навчальних посібниках елективних курсів з іноземних мов: лінгвокультурологічний контекст
Content and functions of the texts for reading of the elective courses in foreign languages: linguaculturological context |
|
Creator |
Редько, Валерій Григорович
Басай, Олег Вікторович |
|
Subject |
37.02 General questions of didactics and method
80 General questions relating to both linguistics and literature. Philology 81 Linguistics and languages |
|
Description |
У статті автори розглядають методологічні засади визначення змісту і функцій текстів для читання у навчальних посібниках елективних курсів з іноземних мов для учнів старшої школи. Свої погляди вони ґрунтують на домінувальних у сучасній шкільній іншомовній освіті компетентнісному, комунікативно-діяльнісному, особистісно орієнтованому і культурологічному підходах. Обгрунтовуються принципи добору і функції текстів у навчальному процесі.
В статье авторы рассматривают методологические основы определения содержания и функций текстов для чтения в учебных пособиях элективных курсов по иностранным языкам для учащихся старшей школы. Основанием для их взглядов служат доминирующие в современном школьном иноязычном образовании компетентностный, коммуникативно-деятельностный, личностно-ориентированный и культурологический подходы. Обосновываются принципы отбора и функции текстов в учебном процессе. In the article, the authors observe the methodological fundamentals for define the content and functions of the texts for reading in the elective courses in foreign languages for the high schoolchildren. The basis for their views are the competencebased, the communicative activity, the personality-oriented and the cultorological approaches that are dominating in the modern school education in foreign languages. The principles of the selection and the functions of the texts in the educational process are defined. |
|
Publisher |
Ужгородський національний університет
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/9513/1/%D0%97%D0%BC%D1%96%D1%81%D1%82_%D1%96_%D1%84%D1%83%D0%BD%D0%BA%D1%86%D1%96%D1%97_%D1%82%D0%B5%D0%BA%D1%81%D1%82%D1%96%D0%B2.pdf
- Редько, Валерій Григорович and Басай, Олег Вікторович (2015) Content and functions of the texts for reading of the elective courses in foreign languages: linguaculturological context Вісник УжНУ. Серія: Педагогіка. Соціальна робота (36). pp. 78-81. |
|