Запис Детальніше

Технологія конструювання змісту елективних курсів з іноземних мов для учнів профільної школи

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/9515/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/9515
 
Title Технологія конструювання змісту елективних курсів з іноземних мов для учнів профільної школи
Technology on content construction of foreign language elective course for high school students
 
Creator Полонська, Тамара Костянтинівна
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
80 General questions relating to both linguistics and literature. Philology
81 Linguistics and languages
 
Description Оновлення змісту іншомовної освіти є невід'ємним елементом процесу реформування усієї національної освіти і передбачає її узгодження з вимогами сьогоднішнього дня і потреби сучасних школярів. Впровадження профільного навчання в старшій школі зумовило диференціацію змісту навчання іноземних мов відповідно до базового і профільного рівнів. Одним з важливих компонентів профільного навчання іноземної мови є елективні курси, які доповнюють і розширюють зміст профільного предмета, задовольняють різноманітні пізнавальні інтереси школярів, які виходять за рамки обраного ними профілю. На сьогоднішній день конструювання змісту елективних курсів з іноземних мов для учнів старшої школи, як і з інших предметів, здійснюється інтуїтивно, безсистемно і недостатньо результативно. Зате, знання та використання
технології конструювання змісту елективних курсів допоможе зняти негативні моменти в діяльності вчителя щодо рганізації
засвоєння змісту елективних курсів у профільному навчанні
іноземним мовам, що забезпечить досягнення високих результатів навчальної діяльності.
Обновление содержания иноязычного образования является
неотъемлемым элементом процесса реформирования всего национального образования и предусматривает его согласование с требованиями сегодняшнего дня и потребности современных школьников. Внедрение профильного обучения в старшей школе обусловило дифференциацию содержания обучения иностранным языкам в соответствии с базовым и профильным уровнями. Одним из важных компонентов профильного обучения иностранному языку являются элективные курсы, которые дополняют и расширяют содержание профильного предмета, удовлетворяют
разнообразные познавательные интересы школьников, которые выходят за рамки избранного ими профиля. На сегодняшний день конструирование содержания элективных курсов по иностранным языкам для учащихся старшей школы, как и по другим предметам, осуществляется интуитивно,бессистемно и недостаточно результативно. Зато, знание и использование
технологии конструирования содержания элективных курсов поможет снять негативные моменты в деятельности учителя относительно организации усвоения содержания элективных курсов в профильном обучении иностранным языкам, что обеспечит достижение высоких результатов учебной деятельности.
Reconstruction of foreign education content is an integral element in reformation process of national education on the whole and it foresees its coordination with current requirements and necessities of modern schoolchildren.
Introduction of profile teaching at senior school caused the differentiation for content of teaching foreign languages in accordance with base and profile levels. One of the important components of profile teaching foreign language are elective courses, which complement and extend content of profile subject, satisfy various schoolchildren’s cognitive interests that exceed the limits of selected by them
profile. Today constructing content of elective courses in foreign languages for the students of senior school, as well as in other subjects, is carried out intuitional,
unsystematic and not enough effectively. But on the other hand, knowledge and using technology of constructing content for elective courses will help to take off negative moments in teacher’s activity concerning the organization of mastering elective courses content in profile teaching foreign languages, which will provide achievement of high results in educational activity.
 
Publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/9515/1/Polonska2.pdf
Полонська, Тамара Костянтинівна (2015) Technology on content construction of foreign language elective course for high school students Педагогічна освіта: теорія і практика, 1 (18). pp. 184-190.