Запис Детальніше

До проблеми методології наукового школознавства дидактики фізики: домінанти науково-освітньої школи П. С. Атаманчука

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/9524/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/9524
 
Title До проблеми методології наукового школознавства дидактики фізики: домінанти науково-освітньої школи П. С. Атаманчука
К проблеме методологии научного школознания дидактики физики: доминанты научно-образовательной школы П. С. Атаманчука
On the problem of the methodology of the didactics of the academic awareness of school physics teaching: the dominants of the scientific and educational school of P. S. Atamanchuk
 
Creator Головко, Микола Васильович
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
53 Physics
 
Description У статті досліджуються методологічні проблеми наукового школознавства в історії вітчизняної дидактики фізики. Описано особливості становлення та розвитку наукової школи професора П.С. Атаманчука з позиції домінант науково-освітньої школи. На прикладі становлення наукової школи П.С Атаманчука обґрунтовуються нові підходи до класифікації наукових шкіл методики навчання фізики.
В статье исследуются методологические проблемы научного школознавства в истории отечественной дидактики физики. Описаны особенности становления и развития научной школы профессора П.С. Атаманчука с позиции доминант научно-образовательной школы. На примере становления научной школы П.С Атаманчука обосновываются новые подходы к классификации научных школ методики обучения физики.
In the article, the methodological problems of the academic awareness in school teaching in the history of the homeland didactics of Physics are studied. By the example of the development of the scientific school of the methodology of teaching Physics of P. S. Atamanchuk, the new approaches to the classification of the scientific scholarships of the methodology of teaching Physics were specified.
 
Publisher Кам'янець-Подільський національний університет ім. Івана Огієнка
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/9524/1/36792-69881-1-SM.pdf
Головко, Микола Васильович (2014) On the problem of the methodology of the didactics of the academic awareness of school physics teaching: the dominants of the scientific and educational school of P. S. Atamanchuk Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету ім. Івана Огієнка. Сер.: Педагогічна. Випуск 20. pp. 11-13.