Запис Детальніше

Досвід вчителів України з упровадження хмаро орієнтованих навчальних середовищ в загальноосвітніх навчальних закладах

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/9528/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/9528
 
Title Досвід вчителів України з упровадження хмаро орієнтованих навчальних середовищ в загальноосвітніх навчальних закладах
Experience teacher Ukraine to implement a cloud-oriented learning environments in secondary schools
 
Creator Литвинова, С.Г.
 
Subject 004.7 Computer communication. Computer networks
004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
 
Description Стаття присвячена аналізу тенденцій розвитку хмаро орієнтованих навчальних середовищ (ХОНС) загальноосвітніх навчальних закладів (ЗНЗ) України. У статті визначено пріоритети вчителів щодо вибору компаній, які надають послуги хмарних сервісів; вивчено досвід регіональних шкіл щодо вибору мети впровадження ХОНС у ЗНЗ, з’ясовано цілі використання хмарних сервісів у навчально–виховному процесів; виявлено тенденції щодо мобільності учасників навчально–виховного процесу та віртуалізації шкільного компоненту (учительської, портфоліо вчителя); встановлено, що вчителі самостійно відслідковують тенденції розвитку сучасних інформаційно–комунікаційних технологій і за потреби впроваджують їх у навчальний процес, проаналізовано готовність вчителів та особливості впровадження ХОНС на даному етапі розвитку загальної середньої освіти.
This article analyzes trends the cloud oriented learning environments (COLE) general educational establishments of Ukraine, the priorities of teachers on choosing companies that provide services to cloud services, studied the experience of regional schools on the choice of objective implementation of COLE in secondary schools, targets found using cloud services in educational processes, tendencies mobility members of the educational process and school virtualization component (the teaching, teacher's portfolios), found that teachers monitor their own development trend of modern information and communication technologies and introduce them to the needs of the learning process, analyzes the readiness and features the introduction of COLE at this stage of secondary education.
 
Publisher Кіровоградський державний педагогічний університет ім. В.Вінниченка
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/9528/1/Lytvynova-Kirovd.pdf
Литвинова, С.Г. (2014) Experience teacher Ukraine to implement a cloud-oriented learning environments in secondary schools Наукові записки. Випуск 5. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. Частина ІІ. pp. 33-41. ISSN ISBN: 978-966-7406-67-7