Запис Детальніше

Внесок українських психологів у розвиток індивідуалізації і диференціації навчання школярів (60-ті рр. ХХ ст.)

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/9571/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/9571
 
Title Внесок українських психологів у розвиток індивідуалізації і диференціації навчання школярів (60-ті рр. ХХ ст.)
Вклад украинских психологов в развитие индивидуализации и дифференциации обучения школьников (60-ые гг. ХХ ст.)
A contribution of the Ukrainian psychologists is to development of individualization and differentiation of studies of schoolchildren (60th ХХ of century)
 
Creator Дічек, Наталія Петрівна
 
Subject 37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
93/94 History
 
Description У статті в аспекті здійснення індивідуалізації навчально-виховного процесу в школі висвітлено малодосліджену історію розвитку в Україні у 1960-х роках досліджень з педагогічної психології. На тлі суспільно-історичних реалій розглядуваної доби охарактеризовано тематику, методи і результати оприлюднених студій, визначено їх роль у підготовці переходу до наступних якісних змін у напрямі масштабного вивчення особистості і міжособистісних відносин.
В статье в аспекте осуществления индивидуализации учебно-воспитательного процесса в школе отражена малоисследованная история развития в Украине в 1960-х годах исследований из педагогической психологии. На фоне общественно-исторических реалий рассматриваемых суток охарактеризована тематика, методы и результаты обнародованных студий, определена их роль в подготовке перехода к следующим качественным изменениям в направлении масштабного изучения личности и межличностных отношений.
In the article in the aspect of realization of individualization of educational-educator process at school scantily explored history of development is reflected in Ukraine in 1960th of researches from pedagogical psychology. On a background суспільно-історичних realities of the examined twenty-four hours subjects, methods and results of the promulgated studios, are described, their role is certain in preparation of passing to the next quality changes in the direction of scale study of personality and interpersonality relations.
 
Publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/9571/1/%D0%9D.%D0%9F.%20%D0%94%D1%96%D1%87%D0%B5%D0%BA%202015.pdf
Дічек, Наталія Петрівна (2015) A contribution of the Ukrainian psychologists is to development of individualization and differentiation of studies of schoolchildren (60th ХХ of century) Збірник наукових праць. Педагогічна освіта: теорія і практика, 1 (18). pp. 407-419. ISSN 2309-9763