Запис Детальніше

Концептуальні ідеї проектування змісту профільної технологічної освіти учнів загальноосвітньої школи

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/9581/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/9581
 
Title Концептуальні ідеї проектування змісту профільної технологічної освіти учнів загальноосвітньої школи
Концептуальные идеи проектирования содержания профильного технологического образования общеобразовательной школы
Conceptual idea of designing the content of the profile technological education secondary school students
 
Creator Мачача, Тетяна Святославівна
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
 
Description У статті висвітлено концептуальні ідеї проектування культурологічного змісту профільної технологічної освіти, спрямованого на формування проектно-технологічної компетентності учнів, їхнє свідоме професійне самовизначення.
В статье освещены концептуальные идеи проектирования культурологического содержания профильного технологического содержания, направленного на формирование проектно-технологической компетентности учеников, их сознательное профессиональное самоопределение.
The article highlights the conceptual ideas of the cultural content of technological and profile projecting education and is aimed at fostering the pupils' technological competence and their professional self-determination.
 
Publisher НПУ ім. М. П. Драгоманова
 
Date 2015
 
Type Article
NonPeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/9581/1/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_%D0%9C%D0%B0%D1%87%D0%B0%D1%87%D1%96_%D0%A2._%D0%A1..pdf
Мачача, Тетяна Святославівна (2015) Conceptual idea of designing the content of the profile technological education secondary school students Науковий часопис Національного педагогічного університету імені Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. - Вип. 52. pp. 169-174. ISSN 2311-5491