Педагогічні умови професійного самовизначення старшокласників
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/9619/
|
|
Title |
Педагогічні умови професійного самовизначення старшокласників
Рedagogical conditions of professional selfdefinition of seniors |
|
Creator |
Доротюк, Валентина Іванівна
|
|
Subject |
37.02 General questions of didactics and method
37.09 Organization of instruction 373 Kinds of school providing general education 377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics |
|
Description |
Стаття присвячена актуальним питанням професійного та особистісного самовизначення старшокласників. Зокрема проаналізовано психолого-педагогічні передумови формування такого новоутворення як «професійне самовизначення», визначено систему чинників, що впливають на його формування. Встановлено що, професійне самовизначення – це складне структурне новоутворення взаємопов’язаних і поєднаних переконаннями морально-вольових якостей особистості, способів поведінки, знань про професії, практичні вміння і навички, сформовані у відповідності з вимогами суспільства й можливостями навчально-виховного процесу в школі. Професійне самовизначення є невід'ємним компонентом особистісного самовизначення. Ці явища проходять паралельною лінією впродовж всього людського життєвого шляху, і від того, як людина справляється з поставленими завданнями вибору на різних етапах свого життя, залежить успішність життя в цілому.
The article is devoted to topical issues of professional and personal selfdefinition of seniors. In particular, it is analyzed the psychological and educational prerequisites of formation of such tumors as "professional selfdefinition", defined the system of factors that influence on its formation. It is established that the professional self-definition – is a complex structural neoplasm combined and interrelated of beliefs by moral and volitional qualities of personality, methods of behavior, knowledge of the profession, practical skills, formed in accordance with the requirements of society and opportunities of the educational process in school. Professional self-definition is an integral component of personal identity. These phenomena are parallel lines throughout the human life course, and how a person copes with the tasks of choice at different stages of your life, depends on the success of life in general. |
|
Publisher |
Інститут обдарованої дитини НАПН України
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Article
NonPeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/9619/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_%D0%94%D0%BE%D1%80%D0%BE%D1%82%D1%8E%D0%BA.pdf
- Доротюк, Валентина Іванівна (2015) Рedagogical conditions of professional selfdefinition of seniors Освіта та розвиток обдарованої особистості, 4 (35). pp. 28-30. ISSN 2309-3935 |
|