Запис Детальніше

Діагностично-інтерпритаційний компонент дослідження «рівня прагнення до самоактуалізації» – критерію сформованості психологічної готовності до інноваційної діяльності та конкурентоздатності особистості.

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/9658/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/9658
 
Title Діагностично-інтерпритаційний компонент дослідження «рівня прагнення до самоактуалізації» – критерію сформованості психологічної готовності до інноваційної діяльності та конкурентоздатності особистості.
Diagnostic and interpretive research component "of the desire for self-actualization" – criterion of formation of psychological readiness for innovation and the competitiveness of individuality
 
Creator Чудакова, Віра Петрівна
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
 
Description У публікації представлено діагностичний та інтерпретаційний компоненти дослідження «рівня прагнення до самоактуалізації», що є однією зі складових інтегральної характеристики «мотиваційних показників» сформованості психологічної готовності до інноваційної діяльності та конкурентоспроможності особистості.
The publication presents a diagnostic and interpretive components research "level of desire for self-actualization", which is a component of the integrated characteristics of the "motivational indicators" of formation of psychological readiness for innovation and competitiveness of the individual.
 
Publisher Інститут обдарованої дитини НАПН України
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/9658/1/%D0%A7%D1%83%D0%B4%D0%B0%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B0_2-2015.pdf
Чудакова, Віра Петрівна (2015) Diagnostic and interpretive research component "of the desire for self-actualization" – criterion of formation of psychological readiness for innovation and the competitiveness of individuality Освіта та розвиток обдарованої особистості, 1 (32). pp. 31-41. ISSN 2309-3935