Запис Детальніше

Моделювання освітнього простору молодших школярів в умовах варіативності організаційних форм навчання

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/9667/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/9667
 
Title Моделювання освітнього простору молодших школярів в умовах варіативності організаційних форм навчання
Моделирование образовательного пространства младших школьников в условиях вариативности организационных форм обучения
Modeling of educational space younger schoolboys in conditions variability organizational forms of training
 
Creator Цимбалару, Анжеліка Дмитрівна
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
373 Kinds of school providing general education
 
Description У статті розкриваються особливості моделювання освітнього простору молодших школярів з позиції особистісного підходу як дієвого механізму підвищення ефективності їхньої навчальної взаємодії з освітнім середовищем в умовах варіативності організаційних форм навчання.
В статье раскрываются особенности моделирования образовательного пространства младших школьников с позиции личностного подхода, как действенного механизма повышения эффективности их учебного взаимодействия с образовательной средой в условиях вариативности организационных форм обучения.
The article describes the details of modeling educational space younger students from the position of the personal approach. The author presents it as an effective mechanism for increasing the efficiency of educational interaction in terms of variability of organizational forms of learning.
 
Publisher НП ОДПО «Институт направленного профессионального образования»
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/9667/3/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%203.pdf
Цимбалару, Анжеліка Дмитрівна (2015) Modeling of educational space younger schoolboys in conditions variability organizational forms of training Карельский научный журнал (10). pp. 79-83. ISSN 2311-0104