Запис Детальніше

Психолого-педагогічні вимоги до організації комп’ютерного контролю та оцінювання навчальних досягнень

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/9683/
http://journals.uran.ua/index.php/2307-4507/article/view/30893/27514
10.5072/lib.iitta.gov.ua/9683
 
Title Психолого-педагогічні вимоги до організації комп’ютерного контролю та оцінювання навчальних досягнень
Psychological and pedagogical requirements for the organization of computer monitoring and evaluation of educational achievements
 
Creator Головко, Микола Васильович
 
Subject 004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
 
Description У статті розглядаються особливості організації контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів загальноосвітньої школи з використанням комп’ютерної техніки. Аналізуються основні психолого-педагогічні вимоги до комп’ютерних навчально-контролюючих систем та розроблених на їх основі тестових програм контролю та оцінювання.
The article are considered the particularities of organization of checking and estimating educational achievements pupils of general school. Analysed main psychological and pedagogical requirements to systems of education and checking and developed on their base of test programs of checking and estimating.
 
Publisher Кам’янець-Подільський державний педагогічний університет
 
Date 2002
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/9683/1/30893-57547-1-SM.pdf
Головко, Микола Васильович (2002) Psychological and pedagogical requirements for the organization of computer monitoring and evaluation of educational achievements Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського державного педагогічного університету. Сер.: Педагогічна, 1 (8). pp. 41-49.