Запис Детальніше

Родинно-орієнтований підхід у контексті комплексної психолого-педагогічної допомоги дітям з аутизмом

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/9701/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/9701
 
Title Родинно-орієнтований підхід у контексті комплексної психолого-педагогічної допомоги дітям з аутизмом
Family-oriented approach in the context of a comprehensive psychological and educational assistance to children with autism
Семейно-ориентированый подход в контексте комплексной психолого-педагогической помощи детям с аутизмом
 
Creator Сухіна, І.В.
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description У статі розкривається необхідність застосування родинно-орієнтованого підходу у межах комплексної допомоги дітям з аутизмом та підґрунтя, на яке вказаний підхід спирається: оптимізацію внутрішньої сімейної атмосфери; гармонізацію міжособистісних, батьківсько-дитячих і дитячо-батьківських стосунків; вироблення адекватної батьківської позиції та стилю виховання тощо. Висвітлюються якісні зміни у житті сімей з дітьми, що мають відхилення у розвитку ( у тому числі і з аутизмом).
The article revealed need for a family-oriented approach and the foundation on which it based: optimizing intra-atmosphere; harmonization of interpersonal, parent-child and child-parent relationships; develop adequate parental attitudes and parenting style, etc. Highlights qualitative changes in the lives of families with children which have developmental disabilities (including autism).
Further study is concerned with the creation of optimal conditions for the development and education of children with autism in the family environment and focus on the use of family resources environment and the application of TEACCH therapy and other psychotherapeutic methods.
В статье раскрывается необходимость применения семейно-ориентированного подхода в рамках комплексной помощи детям с аутизмом. Основой даного подхода является: оптимизация внутренней семейной атмосферы; гармонизация межличностных, родительско-детских и детско-родительских отношений; выработка адекватной родительской позиции и стиля воспитания. Освещаются качественные изменения в жизни семей, которые имеют детей с нарушениями развития ( в том числе и с аутизмом).
 
Publisher Імекс ЛТД
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language en
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/9701/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%202.pdf
Сухіна, І.В. (2014) Family-oriented approach in the context of a comprehensive psychological and educational assistance to children with autism Освіта дітей з особливими потребами : шляхи розбудови (5). pp. 182-192. ISSN 9789661893176