Запис Детальніше

Ознаки риторикознавчої компетенції викладачів кафедр соціально-гуманітарного профілю у конткесті вимог академічного красномовства

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/9710/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/9710
 
Title Ознаки риторикознавчої компетенції викладачів кафедр соціально-гуманітарного профілю у конткесті вимог академічного красномовства
The Peculiarities of Rhetorical Competence of the Social and Humanitarian Teaching Staff at Higher School in the Context of Classical Academic Eloquence
Признаки риториковедческой компетенции преподавателей кафедр социально-гуманитарного профиля в контексте требований академического красноречия
 
Creator Щербакова, Олена Анатоліївна
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
37.09 Organization of instruction
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У статті визначено головні положення щодо аналізу ключових ознак риторикознавчої компетенції (світоглядної, культурознавчої, комунікативної, мисленнєво-мовленнєвої, власне риторичної, педагогічної, фахової тощо) викладачів кафедр соціально-гуманітарного профілю. Ці ознаки розглядаються у контексті вимог класичного академічного красномовства. Риторикознавча компетенція започаткована як важлива категорія у сучасних дослідженнях вищої школи України. Робота виконана у рамках VII Міжнародної науково-практичної конференції «Управління процесом кадрового забезпечення інноваційного розвитку вищих навчальних закладів України» (Київ, 26-27 вересня 2013 р.) за напрямом «кафедра в системі управління ефективністю та якістю навчального процесу у вищих навчальних закладах освіти».
The author of the article analyzes the main peculiarities of rhetorical competence (worldview/ideological, cultural, communicative, mental and speaking, rhetorical, etc.) of the social and humanitarian teaching staff at higher school. The mentioned peculiarities are being considered in accordance with the demands of classical academic eloquence. The rhetorical competence is regarded as an important category in modern investigations at higher school of Ukraine.
В статье определены главные положения анализа ключевых признаков риториковедческой компетенции (мировоззренческой, культурологической, коммуникативной, мыслительно-речевой, собственно риторической, педагогической, профессиональной и др.) преподавателей кафедр социально-гуманитарного профиля. Эти признаки рассматриваются с учётом требований классического академического красноречия. Риториковедческая компетенция вводится как важная категория в современных исследованиях высшей школы Украины. Работа выполнена в рамках VII Международной научно-практической конференции «Управление процессом кадрового обеспечения инновационного развития высших учебных заведений Украины» (Киев, 26-27 сентября 2013 г.) по направлению «кафедра в системе управления эффективностью и качеством учебного процесса в вузах образования».
 
Publisher Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/9710/1/%D0%A0%D0%B8%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%20%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%B5%D1%82%D0%B5%D0%BD%D1%86%D1%96%D1%8F.pdf
Щербакова, Олена Анатоліївна (2014) The Peculiarities of Rhetorical Competence of the Social and Humanitarian Teaching Staff at Higher School in the Context of Classical Academic Eloquence Проблеми освіти. Випуск 78, ч. 2. pp. 268-273.