Запис Детальніше

Риторикознавча компонента в новітніх дослідженнях вищої освіти

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/9711/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/9711
 
Title Риторикознавча компонента в новітніх дослідженнях вищої освіти
Риториковедческая компонента в новейших исследованиях высшего образования
A rhetoric component in recent investigation of higher education
 
Creator Щербакова, Олена Анатоліївна
 
Subject 378 Higher education. Universities. Academic study
80 General questions relating to both linguistics and literature. Philology
81 Linguistics and languages
 
Description У статті розглянуто важливі аспекти риторикознавчої компоненти у новітніх дослідженнях вищої освіти. Авторка спирається на досвід комплексного наукового осмислення стану й актуальних питань з викладання риторики та інших риторикознавчих дисциплін у вищій школі України початку ХХІ ст. Йдеться також про досвід організації та проведення круглого столу «Риторика у вищій освіті: вітчизняні традиції, світовий досвід та європейські орієнтири» (Київ, 24 червня 2014 р.). Зауважено на головних результатах такої роботи та новітніх пріоритетних напрямках щодо подальшого ефективного розвитку сучасного українського риторикознавства.
В статье рассмотрены важные аспекты риториковедческого компонента в новейших исследованиях высшего образования. Автор опирается на опыт комплексного научного осмысления состояния и актуальных вопросов по преподаванию риторики и других риториковедческих дисциплин в высшей школе Украины начала ХХІ в. Речь идёт и об опыте организации и проведения круглого стола «Риторика в высшем образовании: отечественные традиции, мировой опыт и европейские ориентиры» (Киев, 24 июня 2014 г.). Уделено внимание основным результатам такой работы и новейшим приоритетным направлениям по дальнейшему эффективному развитию современного украинского риториковедения.
The article is focused on the important aspects of rhetorical component in the latest investigation of higher education. The author’s research is based on the experience of scientific understanding of the state and the topical issues of teaching rhetoric and other rhetorical subjects at higher school in Ukraine at the beginning of the 21st century. The scientist touches upon the experience of organizing and holding a round table on “Rhetoric in Higher Education: National Traditions, International Experience, and the European Guidelines” (Kyiv, 24th June, 2014), comments on the main results of its work and the latest priority lines of further effective development of modern Ukrainian rhetoric science.
 
Publisher Інститут вищої освіти НАПН України
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/9711/1/%D0%A0%D0%B8%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%20%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%BE%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B0.pdf
Щербакова, Олена Анатоліївна (2014) A rhetoric component in recent investigation of higher education Вища освіта України, 3 (54). pp. 89-96. ISSN 2078-1016