Запис Детальніше

Моделювання освітнього простору молодших школярів: дидактичний аспект

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/9712/
 
Title Моделювання освітнього простору молодших школярів: дидактичний аспект
Моделирование образовательного пространства младших школьников: дидактический аспект
Modelling the academic space of the junior schoolchildren: a didactic aspect
 
Creator Цимбалару, Анжеліка Дмитрівна
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
373 Kinds of school providing general education
 
Description Презентується дидактичний конструктор моделювання освітнього простору молодших школярів, вихідним положенням для побудови якого стало виокремлення в об’єкті моделювання двох взаємозалежних предметів перетворення – шкільного середовища і діяльності учнів з його освоєння. Обґрунтовано вектори моделювання освітнього простору молодших школярів за двома системами координат – стосовно учнів (за домінувальним каналом сприйняття навчального матеріалу; способом його опрацювання, провідним стилем навчальної діяльності і біологічним часом) і відносно закладу освіти (за структуруванням змісту, способом організації навчальної взаємодії, об’єктним контекстом і астрономічним часом).
Презентуется дидактический конструктор моделирования образовательного пространства младших школьников, исходными положениями для построения которого стало выделение в объекте моделирования двух взаимозависимых предметов преобразования – школьной среды ы деятельности учеников по его освоению. Обосновано векторы моделирования образовательного пространства младших школьников по двум системам координат – относительно школьников (за доминированием канала восприятия учебного материала, способа его обработки, ведущим стилем учебной деятельности и биологическим временем) ы относительно учебного заведения (за структурированием содержания, способом организации учебного взаимодействия, объектным контекстом и астрономическим временем).
In the article, the didactic constructor of modelling the educative pace of junior schoolchildren was represented. It is based on the emphasis on two interconnected subjects of pre-education: the educative environment and the students’ comprehension of it. Correspondingly the author specifies the vectors of modelling the educative environment of the junior schoolchildren in two systems of axes; the first one includes the students (in accordance with the dominating channel of the academic material perception, way of its processing, the leading style of the academic activity and biological time), and the second one covers the school (content structuralizing, the ways of the organization of the academic interplay, object context and astronomical time).
 
Publisher Інститут педагогіки НАПН України
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/9712/1/%D0%A6%D0%B8%D0%BC%D0%B1%D0%B0%D0%BB%D0%B0%D1%80%D1%83%20%D0%90.%20%D0%94.%20%D0%9C%D0%BE%D0%B4%D0%B5%D0%BB%D1%8E%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%BD%D1%8C%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%80%D1%83%20%D0%BC%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B4%D1%88%D1%85%20%D1%88%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D1%8F%D1%80%D1%96%D0%B2%20%D0%B4%D0%B8%D0%B4%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9%20%D0%B0%D1%81%D0%BF%D0%B5%D0%BA%D1%82.pdf
- Цимбалару, Анжеліка Дмитрівна (2015) Modelling the academic space of the junior schoolchildren: a didactic aspect Ukrainian educational journal, 1. pp. 126-136. ISSN 2411-1317