Запис Детальніше

Деякі аспекти соціальної адаптації дітей з порушеннями розвитку саморегуляції

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/9719/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/9719
 
Title Деякі аспекти соціальної адаптації дітей з порушеннями розвитку саморегуляції
Some aspects of social adaptation of children with disabilities sel
Некоторые аспекты социальной адаптации детей с нарушениями развития саморегуляции.
 
Creator Максим, О.В.
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
 
Description Cтаття розкриває соціально-психологічні аспекти адаптації дезадаптованих дітей до соціокультурного середовища. Розглянуто та описано деякі психологічні механізми адаптації дітей. Процес оптимізації саморегуляції дезадаптованих школярів реалізується за допомогою розвитку здатності до моделювання значимих умов та цілепокладання; актуалізації критеріїв потреби досягнення успіху; розвитку механізмів антиципації; усвідомлення пріоритету просоціальних цінностей у життєвому просторі. Визначення психологічних механізмів адаптації учнів з порушеннями саморегуляції дозволить створити психологам та педагогам програми подолання
The article reveals the social and psychological aspects of maladjusted children adapt to the social and cultural environment. Considered and described some of the psychological mechanisms of adaptation of children. Process optimization self maladjusted pupils realized through the development of capacity for modeling meaningful and goal-setting conditions; updating the criteria necessary to achieve success; mechanisms of anticipation; awareness prosotsialnyh priority values in the living space. Definition of psychological adaptation mechanisms students with disabilities will create self psychologists and teachers overcome their program of social exclusion and promote proper integration into society.
Статья раскрывает социально-психологические аспекты адаптации дезадаптированных детей в социокультурной среды. Рассмотрены и описаны некоторые психологические механизмы адаптации детей. Процесс оптимизации саморегуляции дезадаптированных школьников реализуется посредством развития способности к моделированию значимых условий и целеполагания; актуализации критериев для достижения успеха; развития механизмов антиципации; осознание приоритета о социальных ценностей в жизненном пространстве. Определение психологических механизмов адаптации учащихся с нарушениями саморегуляции позволит создать психологам и педагогам программы преодоления их социальной дезадаптации и способствовать надлежащей интеграции в общество
 
Publisher "Гельветика"
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/9719/1/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_%D0%9C%D0%B0%D0%BA%D1%81%D0%B8%D0%BC%20%D0%9E.%D0%92.pdf
Максим, О.В. (2015) Some aspects of social adaptation of children with disabilities sel Молодий вчений, 2 (17). pp. 419-422. ISSN 2304-5809