Запис Детальніше

Принцип модернізації вітчизняної вищої освіти: академізм VS прагматизм

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/9736/
http://journals.uran.ua/index.php/2312-1947/article/view/29199/25971
10.5072/lib.iitta.gov.ua/9736
 
Title Принцип модернізації вітчизняної вищої освіти: академізм VS прагматизм
Principles of modernization of domestic higher education: an academic manner vs pragmatism
 
Creator Червона, Л.М.
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
37.09 Organization of instruction
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У статті досліджуються перспективи застосування академізму та прагматизму як парадигм модернізації вищої освіти в Україні. Аналізується стан вищої освіти України. Розглядаються два протилежні переконання, збереження фундаментального академізму в освіті та наближення її до прагматизму. Та пропонується компромісний варіант синтезу академізму і прагматизму, який усуває бар’єр між навчальним і творчим процесом.
The prospects of application of academic manner and pragmatism are probed as paradigms of higher education modernization in Ukraine.
 
Publisher Харківський національний педагогічний університет
 
Date 2013
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/9736/1/%D0%B0%D0%BA%D0%B0%D0%B4%D0%B5%D0%BC%D1%96%D0%B7%D0%BC%20%D0%B2%20%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D1%96.pdf
Червона, Л.М. (2013) Principles of modernization of domestic higher education: an academic manner vs pragmatism Вісник Харківського національного педагогічного університету, 2 (41). pp. 41-43. ISSN ISSN 2312-1947