Запис Детальніше

Психологічні особливості вольового акту як одного з механізмів саморегуляції навчальної діяльності молодших школярів із ЗПР

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/9747/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/9747
 
Title Психологічні особливості вольового акту як одного з механізмів саморегуляції навчальної діяльності молодших школярів із ЗПР
Psychological features of volitional act as one of mechanisms of self-regulation of educational activity of junior schoolchildren from time-lagged psychical development
 
Creator Прохоренко, Л.І.
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description У статті висвітлюються психологічні особливості вольового акту саморегуляції у молодших школярів із затримкою психічного розвитку в процесі навчальної діяльності: виникнення мотивів діяльності, боротьба мотивів, рішення про дію, виконання прийнятого рішення.
In the article the psychological features of volitional act of self-regulation are illuminated for junior schoolchildren time-lagged psychical development in the process of educational activity: origin of reasons of activity, fight of reasons, decision about an action, implementation made decision.
 
Publisher Педагогічна преса
 
Date 2013
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/9747/1/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%20%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%85%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D0%B2%20%D0%B4%D0%B5%D1%84%D0%B5%D0%BA%D1%82%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%8E.pdf
Прохоренко, Л.І. (2013) Psychological features of volitional act as one of mechanisms of self-regulation of educational activity of junior schoolchildren from time-lagged psychical development Дефектологія. Особлива дитина: навчання і виховання, 2 (66). pp. 27-32. ISSN 2312-2781