Запис Детальніше

Психологічні особливості прояву самооцінки у молодших школярів із затримкою психічного розвитку

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/9749/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/9749
 
Title Психологічні особливості прояву самооцінки у молодших школярів із затримкою психічного розвитку
Психологические особенности проявления самооценки у младших школьников с задержкой психического развития
Psychological features of self-esteem in primary school children with mental retardation
 
Creator Прохоренко, Л.І.
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description У статті проаналізовано основні шляхи формування самооцінки, особливості ЇЇ прояви у дітей з ЗПР молодшого шкільного віку. Актуальність цієї проблеми обумовлена тим, що молодший шкільний вік є важливим періодом для становлення самооцінки школяра, подальшого її розвитку та впливу на особистість. Виявлено неадекватну самооцінку у молодших школярів з ЗПР, визначено шляхи корекції, які спрямовані на формування адекватного її рівня.
В статье проанализированы основные пути формирования самооценки, особенности ёё проявления у детей с ЗПР младшего школьного возраста. Актуальность этой проблемы обусловлена тем, что младший школьный возраст является важным периодом для становления самооценки школьника, дальнейшего ее развития и влияния на личность. Выявлено неадекватную самооценку у младших школьников с ЗПР, определены пути коррекции, которые направлены на формирование адекватного ее уровня.
The article analyzes the main ways of forming self-esteem, especially its manifestations in children with mental retardation of primary school age. The urgency of this problem is caused by the fact that primary school age is a critical period for the formation of self-schoolboy, its further development and influence on personality. Revealed inadequate self-esteem in primary school children with mental retardation, defined path correction, aimed at developing its adequate level.
 
Publisher ООО "Велборн"
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/9749/1/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%8C%D1%8F%20%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%85%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%2C%20%D0%A0%D0%BE%D1%81%D1%96%D1%8F%202.pdf
Прохоренко, Л.І. (2014) Psychological features of self-esteem in primary school children with mental retardation Научно-исследовательские публикации. Серия: развитие и реабилитация, 1 (5). pp. 76-86. ISSN 2308-1732