Запис Детальніше

Cтратегії, що сприяють використанню інформаційно-комунікаційні технологій у навчальному процесі

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/9757/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/9757
 
Title Cтратегії, що сприяють використанню інформаційно-комунікаційні технологій у навчальному процесі
Strategies that promote the use of ICT in the learning process
 
Creator Іванюк, І.В.
 
Subject 004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
 
Description Інформаційно-комунікаційні технології надають великий потенціал рівного доступу до навчальних середовищ з метою підвищення навчальних результатів учнів. Педагогам важливо мати уявлення як про ефективні навчальні технології та медіа, так й про навчальні стратегії, що представляють зміст і вказують яким чином досягти поставлені цілі навчання. В тезах подано основні характеристики навчальних стратегій, які найбільш сприяють використанню та підтримці ІКТ під час навчального процесу: пряма інструкція, спільне навчання, конструктивістсько-орієнтовані стратегії, навчання через відкриття.
Information and communication technologies provide great potential equal access to learning environments to improve the learning outcomes of students. Educators important to have an idea of ​​how effective educational technologies and media, and so on educational strategies that represent the content and indicate how to reach the goals navchannya.V theses presented the main characteristics of learning strategies that best promote and support the use of ICT in the educational process: direct instruction, collaborative learning, constructivist-oriented strategies, learning through discovery.
 
Publisher Інститут педагогіки НАПН України
 
Date 2015-06-11
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/9757/1/Comparative_Ivanyuk_2015.pdf
Іванюк, І.В. (2015) Strategies that promote the use of ICT in the learning process In: Педагогічна компаративістика – 2015: трансформації в освіті зарубіжжя та український контекст Інститут педагогіки НАПН України, м.Київ, Україна, pp. 250-252.