Запис Детальніше

Диференційований підхід до організації розвивального навчання в початковій школі (40-80-ті роках ХХ ст.)

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/9787/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/9787
 
Title Диференційований підхід до організації розвивального навчання в початковій школі (40-80-ті роках ХХ ст.)
Дифференцированный подход к организации развивающего обучения в начальной школе (40-80-е годы ХХ в.)
Differentiated approach to developing education in primary school (40-80 th years of the twentieth century).
 
Creator Бондар, Людмила Семенівна
 
Subject 37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
93/94 History
 
Description У статті обґрунтовується важливість організації розвивального навчання в початковій школі (40-80-ті роках ХХ ст.), підкреслюється необхідність диференційованого та індивідуального підходів до учнів як важливих факторів підвищення ефективності навчального процесу.
В статье обосновывается важность организации развивающего обучения в начальной школе (40-80-е годы ХХ в.), подчеркивается необходимость дифференцированного и индивидуального подходов к ученикам как важных факторов повышения эффективности учебного процесса.
In the article the importance of organizations developing education in primary school (40-80 th years of the twentieth century.), еmphasizes the need for a differentiated and individual approaches to students as important factors in improving the efficiency of the educational process.
 
Publisher ЧНПУ
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/9787/1/%D0%9B.%D0%A1.%20%D0%91%D0%BE%D0%BD%D0%B4%D0%B0%D1%80%202015%D1%80..pdf
Бондар, Людмила Семенівна (2015) Differentiated approach to developing education in primary school (40-80 th years of the twentieth century). Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Серія: педагогічні науки. Випуск 125. pp. 300-303.