Запис Детальніше

Діяльність шкіл національних меншин у контексті диференціації загальної середньої освіти в УРСР (70-80-ті роки ХХ ст.)

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/9789/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/9789
 
Title Діяльність шкіл національних меншин у контексті диференціації загальної середньої освіти в УРСР (70-80-ті роки ХХ ст.)
Деятельность школ национальных меньшинств в контексте дифференциации общего среднего образования в УССР (70-80-е годы ХХ в.)
Activities minority school in the context of differentiation of secondary education in the USSR (70-80 years of the twentieth century).
 
Creator Шевченко, Світлана Миколаївна
 
Subject 373 Kinds of school providing general education
39 Cultural anthropology. Ethnography. Customs. Manners. Traditions. Way of life. Folklore
93/94 History
 
Description У статті проаналізовано особливості роботи шкіл національних меншин у контексті диференціації загальної середньої освіти в УРСР (70-80-ті роки ХХ ст.); розкрито питання організації навчального процесу в школах з російською, польською, молдавською, угорською, а також відмінності між школами з двома, трьома мовами навчання та школами з мішаними мовами навчання: російськими та російсько-українськими; показано розвиток мережі навчальних закладів національних меншин на території України.
В статье проанализированы особенности работы школ национальных меньшинств в контексте дифференциации общего среднего образования в УССР (70-80-е годы ХХ в.); раскрыты вопросы организации учебного процесса в школах с русским, польским, молдавским, венгерским, а также различия между школами с двумя, тремя языками обучения и школами с смешанными языками обучения: российскими и российско-украинскими; показано развитие сети учебных заведений национальных меньшинств на территории Украины.
The article analyzes the characteristics of schools of national minorities in the context of differentiation of secondary education in the USSR (70-80 years of the twentieth century.); solved the issue of the educational process at schools with Russian, Polish, Moldovan, Hungarian, as well as differences between schools with two, three languages of instruction and schools with mixed languages of instruction: Russian and Russian-Ukrainian; shows the development of the network of educational institutions of national minorities in Ukraine.
 
Publisher ЧНПУ
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/9789/1/%D0%A1.%20%D0%A8%D0%B5%D0%B2%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%202015%20%D1%80..pdf
Шевченко, Світлана Миколаївна (2015) Activities minority school in the context of differentiation of secondary education in the USSR (70-80 years of the twentieth century). Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Серія: Педагогічні науки. Випуск 125. pp. 120-123.