Запис Детальніше

Психологічні чинники шкільної зрілості старших дошкільників з синдромом дауна

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/9820/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/9820
 
Title Психологічні чинники шкільної зрілості старших дошкільників з синдромом дауна
Психологические факторы школьной зрелости старших дошкольников с синдромом Дауна
Psychological factors of School maturity senior preschool children with Down syndrome
 
Creator Міненко, А.В.
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description В статті представлено результати вивчення психологічних чинників шкільної зрілості дітей старшого дошкільного віку з синдромом Дауна, розкрито медичні, педагогічні та психологічні характеристики специфіки психічного розвитку цієї категорії дітей. Обґрунтовано модель психологічного дослідження шкільної зрілості дітей даної категорії.
В статье представлены результаты изучения психологических факторов школьной зрелости детей старшего дошкольного возраста с синдромом Дауна, раскрыто медицинские, педагогические и психологические характеристики специфики психического развития этой категории детей. Обоснована модель психологического исследования школьной зрелости детей данной категории.
The paper presents results of a study of psychological factors of school maturity preschool children with Down syndrome, uncovered medical, educational and psychological characteristics of the specific mental development of these children. The model of psychological research of school maturity of children in this category.
 
Publisher Імекс-ЛТД
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/9820/1/%D0%92%D0%B8%D0%BF%D1%83%D1%81%D0%BA_6_new.pdf
Міненко, А.В. (2014) Psychological factors of School maturity senior preschool children with Down syndrome Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови, 2 (6). pp. 116-124. ISSN 2313-4011