Запис Детальніше

Уміння вчитися – ключова компетентність учнівської молоді сучасного інформаційного суспільства

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/9841/
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1130/844
10.5072/lib.iitta.gov.ua/9841
 
Title Уміння вчитися – ключова компетентність учнівської молоді сучасного інформаційного суспільства
Ability to learn – a key competence of modern information society pupils
 
Creator Ващенко, Л.С.
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
 
Description У статті подано результати експериментального дослідження рівня сформованості у десятикласників уміння вчитися. В умовах розвитку інформаційного суспільства особливого значення набуває формування компетентності, яка визначається здатністю людини здобувати знання, мобілізувати їх і використовувати у конкретній ситуації. У ході дослідження були визначені взаємопов’язані складові компетентності вміння вчитися, які інтегрують мотиваційні, соціальні, когнітивні та метакогнітивні аспекти процесу навчання. Використовуючи модель компетентності з такими елементами, школярам було запропоновано за 12-бальною шкалою визначити рівень їх власного вміння вчитися за такими складовими: здатність осмислювати важливість навчального процесу; уміння планувати навчальний процес; уміння його організовувати; здатність аналізувати й оцінювати результати навчання.
The article presents the results of experimental studies of the tenth form pupils formation level of their ability to learn. The formation of competence and the ability of humans to acquire knowledge, mobilize and use them in a particular situation became particular important in information society development. Within the study there are identified interrelated components of competence skills to learn that integrate motivational, social, cognitive and metacognitive aspects of learning. Using a competence model with such elements students could determine their level of
ability to learn according to the the 12 - point scale: the ability to comprehend the importance of the educational process; ability to plan their learning process; ability to organize it in a proper way; ability to analyze and assess their learning outcomes.
 
Publisher Інститут інформаційних технологій і засобів навчання, Університет менеджменту освіти
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/9841/1/1130-4152-1-PB.pdf
Ващенко, Л.С. (2014) Ability to learn – a key competence of modern information society pupils Інформаційні технології і засоби навчання: електронне наук. фахове видання, 5 (43). pp. 1-14. ISSN 2076-8184