Запис Детальніше

Рефлексивний компонент уроку

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/9897/
 
Title Рефлексивний компонент уроку
Рефлексивный компонент урока
Reflective components lesson
 
Creator Савченко, Олександра Яківна
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
 
Description Упровадження компетентнісного підходу на методичному рівні визначає незамінну роль особистісного чинника у діяльності як учителя, так і учнів. Це зумовлено тим, що компетентність є індивідуальним надбанням, яке не можна "передати" - нею можна оволодіти лише шляхом докладання власних зусиль, за допомогою роздумів, міркувань, через набуття самостійного досвіду. Саме тому в сучасній школі все більшого значення набуває рефлексія як процес самопізнання й самоусвідомлення людини. Зміст поняття, особливості рефлексивної діяльності молодшого школяра, основні методологічні положення щодо організації процесу рефлексії на уроках у початковій школі розкриває автор.
Внедрение компетентностного подхода на методическом уровне определяет незаменимую роль личностного фактора в деятельности как учителя, так и учеников. Это обусловлено тем, что компетентность является индивидуальным достоянием, которое нельзя "передать" - ею можно овладеть только путем приложения собственных усилий, с помощью размышлений, рассуждений, через приобретение самостоятельного опыта. Именно поэтому в современной школе все большее значение приобретает рефлексия как процесс самопознания и самосознания человека. Содержание понятия, особенности рефлексивной деятельности младшего школьника, основные методологические положения по организации процесса рефлексии на уроках в начальной школе раскрывает автор.
The introduction of competency approach methodological level determines the irreplaceable role of the personal factor in a teacher and students. This is because competence is an individual property, which can not "pass" - it can master only through the application of its own efforts, through reflection, reasoning, through the acquisition of independent experience. That is why the modern school is becoming increasingly important as a process of self-reflection and self-awareness of man. The meaning, especially reflective of younger pupils, basic methodological provisions for organizing the process of reflection on the lessons in primary school reveals the author.
 
Publisher Світич
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/9897/1/1.pdf
- Савченко, Олександра Яківна (orcid.org/0000-0001-5040-0860 <http://orcid.org/0000-0001-5040-0860>) (2015) Reflective components lesson Учитель початкової школи, 4. pp. 2-6. ISSN 18676-7476