Рефлексивний компонент уроку
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/9897/
|
|
Title |
Рефлексивний компонент уроку
Рефлексивный компонент урока Reflective components lesson |
|
Creator |
Савченко, Олександра Яківна
|
|
Subject |
37.02 General questions of didactics and method
37.09 Organization of instruction 373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
Упровадження компетентнісного підходу на методичному рівні визначає незамінну роль особистісного чинника у діяльності як учителя, так і учнів. Це зумовлено тим, що компетентність є індивідуальним надбанням, яке не можна "передати" - нею можна оволодіти лише шляхом докладання власних зусиль, за допомогою роздумів, міркувань, через набуття самостійного досвіду. Саме тому в сучасній школі все більшого значення набуває рефлексія як процес самопізнання й самоусвідомлення людини. Зміст поняття, особливості рефлексивної діяльності молодшого школяра, основні методологічні положення щодо організації процесу рефлексії на уроках у початковій школі розкриває автор.
Внедрение компетентностного подхода на методическом уровне определяет незаменимую роль личностного фактора в деятельности как учителя, так и учеников. Это обусловлено тем, что компетентность является индивидуальным достоянием, которое нельзя "передать" - ею можно овладеть только путем приложения собственных усилий, с помощью размышлений, рассуждений, через приобретение самостоятельного опыта. Именно поэтому в современной школе все большее значение приобретает рефлексия как процесс самопознания и самосознания человека. Содержание понятия, особенности рефлексивной деятельности младшего школьника, основные методологические положения по организации процесса рефлексии на уроках в начальной школе раскрывает автор. The introduction of competency approach methodological level determines the irreplaceable role of the personal factor in a teacher and students. This is because competence is an individual property, which can not "pass" - it can master only through the application of its own efforts, through reflection, reasoning, through the acquisition of independent experience. That is why the modern school is becoming increasingly important as a process of self-reflection and self-awareness of man. The meaning, especially reflective of younger pupils, basic methodological provisions for organizing the process of reflection on the lessons in primary school reveals the author. |
|
Publisher |
Світич
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/9897/1/1.pdf
- Савченко, Олександра Яківна (orcid.org/0000-0001-5040-0860 <http://orcid.org/0000-0001-5040-0860>) (2015) Reflective components lesson Учитель початкової школи, 4. pp. 2-6. ISSN 18676-7476 |
|