Запис Детальніше

Психолого-педагогічні підходи до особистісного розвитку інтелектуально обдарованих старшокласників

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/9921/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/9921
 
Title Психолого-педагогічні підходи до особистісного розвитку інтелектуально обдарованих старшокласників
Psychological and pedagogical approaches to personality development of intellectually gifted high school students
 
Creator Вінник, Н.Д.
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
376.5 Виховання та освіта обдарованих дітей, вундеркіндів.
 
Description У методичних рекомендаціях зроблено аналіз основних психолого-педагогічних підходів до особистісного розвитку учнів, розроблено та обґрунтовано особистісно-компетентнісний підхід як інноваційний метод до розвитку загальної обдарованості. Інноваційними компонентами цього підходу є ключові компетенції. На думку автора, особистісно-компетентнісний підхід дозволить визначити та розвивати як особистісні, так і професійні якості обдарованих дітей.
Методичні рекомендації для науково-педагогічних працівників, методистів, аспірантів, докторантів, спеціалістів, що займаються управлінням освітньою діяльністю.
In the guidelines the analysis of the major psychological and pedagogical approaches to personal development of students is made. The personal-competence approach as an innovative way to the development of the overall giftedness is developed and proved. The key competence is an innovative component of this approach. According to the author, the personal-competence approach will identify and develop the personal and professional skills of gifted children.
 
Publisher Інститут обдарованої дитини
 
Contributor Ярош, Дар’я Борисівна
 
Date 2014
 
Type Teaching Resource
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/9921/1/%D0%92%D1%96%D0%BD%D0%BD%D0%B8%D0%BA_%D0%9F%D1%81%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D0%BE-%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D1%96%20%D0%BF%D1%96%D0%B4%D1%85%D0%BE%D0%B4%D0%B8%20%D0%B4%D0%BE%20%D0%BE%D1%81%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D1%81%D1%82%D1%96%D1%81%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%BA%D1%83.pdf
Вінник, Н.Д. (2014) Psychological and pedagogical approaches to personality development of intellectually gifted high school students [Teaching Resource]