Запис Детальніше

Влияние организационно-профессиональных факторов на формирования системы базовых психологических понятий у студентов высших учебных заведений

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/9979/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/9979
 
Title Влияние организационно-профессиональных факторов на формирования системы базовых психологических понятий у студентов высших учебных заведений
Вплив організаційно-професійних факторів на формування системи базових психологічних понять у студентів вищих навчальних закладів
The impact of organizational and professional factors on the forming of basic psychological concepts by the students of higher educational institutions
 
Creator Боднарук, Олена
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description В статье представлены результаты исследования организационно профессиональных факторов формирования системы базовых психологических понятий у студентов высших учебных заведений.
У статті представлені результати дослідження організаційно професійних чинників формування системи базових психологічних понять у студентів вищих навчальних закладів.
The article presents the results of the study of organizational and professional factors of the forming of basic psychological concepts by the students of higher educational institutions.
 
Publisher Бакинский институт повышения квалификации и переподготовки педагогических кадров
 
Date 2012-06-07
 
Type Article
NonPeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language en
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/9979/1/06%20%D0%92%D0%BB%D0%B8%D1%8F%D0%BD%D0%B8%D0%B5%20%D0%BE%D1%80%D0%B3%D0%B0%D0%BD-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%84%20%D1%84%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B2..........pdf
Боднарук, Олена (2012) The impact of organizational and professional factors on the forming of basic psychological concepts by the students of higher educational institutions Инновация, качество образования и развитие, 1. pp. 114-121.