Запис Детальніше

Педагогіко-антропологічні дослідження як рушійна сила розвитку педагогіки в другій половині XIX ст.

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/9993/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/9993
 
Title Педагогіко-антропологічні дослідження як рушійна сила розвитку педагогіки в другій половині XIX ст.
Педагогико-антропологические исследования как движущая сила развития педагогики во второй половине XIX в.
Pedagogy and anthropological research as a driver of development pedagogy in the second half of the XIX century.
 
Creator Дічек, Наталія Петрівна
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
37.09 Organization of instruction
376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
93/94 History
 
Description У статті доводиться, що значний внесок у розвиток вітчизняної педагогічної антропології зробив О.Сікорський (1842-1919), започаткувавши дослідне вивчення проблеми стомлюваності і розумової праці школярів методом природного експерименту.
В статье доказывается, что значительный вклад в развитие отечественной педагогической антропологии сделал О.Сикорський (1842-1919), начав опытное изучение проблемы утомляемости и умственного труда школьников методом естественного эксперимента.
It is proved that a significant contribution to the educational anthropology did O.Sikorskyy (1842-1919), initiating pilot study the problem of fatigue and mental work by students of natural experiment.
 
Publisher НДУ ім. М. Гоголя
 
Date 2009
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/9993/1/%D0%9D.%D0%94%D1%96%D1%87%D0%B5%D0%BA.pdf
Дічек, Наталія Петрівна (2009) Pedagogy and anthropological research as a driver of development pedagogy in the second half of the XIX century. Наукові записки, 4. pp. 7-11.