Запис Детальніше

Національна організація скаутів України: досвід діяльності

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/10004/
379.8.015.311:159.923.2
 
Title Національна організація скаутів України: досвід діяльності
National Scout Organization of Ukraine: experience of it's activity
 
Creator Чиренко, Наталія Вікторівна
 
Subject 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
37.09 Organization of instruction
379.8 Leisure
 
Description У статті охарактеризовано дитячі та молодіжні громадські
організації та об’єднання як соціальний інститут виховання; представлено досвід діяльності Національної скаутської організації України; окреслено передумови та історію створення; мету та фундаментальні принципи скаутського руху; визначено завдання та основні напрями діяльності; розкрито виховний потенціал організації; розкрито особливості застосування скаутського методу, який покладено в основу виховної системи скаутських об’єднань, а саме: розвиток здібностей та інтересів, збагачення життєвого досвіду, сприяння самовдосконаленню та особистісному зростанню.
The article describes children and youth organizations and associations as a social institution of education; the experience of the National Scout Organization of Ukraine; outlined background and history of; purpose and fundamental principles of Scouting; objectives and main activities;
disclosed the educational potential of the organization; the features use the Scout method, which is the basis of educational systems scout associations, namely the development of abilities and interests, enriching experiences, and promote self-improvement personal growth.
 
Publisher ТОВ «АСМІ»
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/10004/1/%D0%9D%D0%9E%D0%A1%D0%A3.pdf
Чиренко, Наталія Вікторівна (2015) National Scout Organization of Ukraine: experience of it's activity Всеукраїнський науково-практичний освітньо-популярний журнал "Імідж сучасного педагога", 4 (153). pp. 63-64.