Запис Детальніше

Основі тенденції та чинники психологічної готовності керівників професійно-технічних навчальних закладів до формування позитивного іміджу

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/10008/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/10008
 
Title Основі тенденції та чинники психологічної готовності керівників професійно-технічних навчальних закладів до формування позитивного іміджу
Based trends and factors of psychological readiness of heads of vocational schools to creating a positive image
 
Creator Бондарчук, О.І.
Пінчук, Н.І.
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У статті представлено результати емпіричного дослідження особливостей розвитку мотиваційного, когнітивного, операційного та особистісного складових психологічної готовності керівників професійно-технічних навчальних закладів до формування позитивного іміджу.
Визначено сутність понять «імідж» та «імідж керівника професійно-технічного навчального закладу». Висвітлено зміст складових психологічної готовності керівників професійно-технічних навчальних закладів до формування позитивного іміджу, а також методи їх дослідження.
Подано методику дослідження рівнів психологічної готовності керівників професійно-технічних навчальних закладів до формування позитивного іміджу.
Висвітлено основні тенденції розвитку психологічної готовності керівників професійно-технічних навчальних закладів до формування позитивного іміджу. Показано недостатній рівень розвитку як усіх складових, так і загального показника готовності. Наведено результати дослідження організаційно-професійних та гендерно-вікових чинники її розвитку.
Окреслено доцільність розвитку психологічної готовності керівників професійно-технічних навчальних закладів до формування позитивного іміджу в умовах післядипломної педагогічної освіти.
The article deals with the results of the empirical research of features of development motivational, cognitive, operational and personal components of heads of vocational schools’ psychological readiness to creating a positive image.
The essence of the concepts of «image» and «image of the head of vocational schools» are defined. The content of components of psychological readiness of leaders of vocational schools to creating a positive image, and their research methods are shown.
The presented technique to study levels of psychological readiness of the head of vocational schools to creating a positive image.
The basic trends of psychological readiness of psychological readiness of the heads of vocational schools to creating a positive image are revealed. Insufficient level of development of all components as well as a general indicator of readiness is shown. The results of the study of organizational and professional and gender-age factors of its development are shown.
The advisability of development of psychological readiness of heads of vocational schools to create a positive image in terms of postgraduate education is outlined.
 
Publisher Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України
 
Date 2015
 
Type Article
NonPeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/10008/1/%D0%91%D0%BE%D0%BD%D0%B4%D0%B0%D1%80%D1%87%D1%83%D0%BA%2C%20%D0%9F%D0%B8%D0%BD%D1%87%D1%83%D0%BA.pdf
Бондарчук, О.І. and Пінчук, Н.І. (2015) Based trends and factors of psychological readiness of heads of vocational schools to creating a positive image Організаційна психологія. Економічна психологія: наук. журнал, 2. pp. 7-14.