Запис Детальніше

Запровадження новітніх технологій навчання в практику школи

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/10046/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/10046
 
Title Запровадження новітніх технологій навчання в практику школи
Introduction of new technology education in school practice
 
Creator Назаренко, Тетяна Геннадіївна
 
Subject 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
37.02 General questions of didactics and method
91 Geography. Exploration of the Earth and of individual countries. Travel. Regional geography
 
Description В статті розкриваються актуальні питання, що пов’язані з процесом запровадження новітніх технологій навчання географії в практику школи. Проаналізовані проблеми, що виникають в процесі методичної роботи вчителів з різноманітною та різноформатною навчальною географічною інформацією. Подані методичні рекомендації із застосування інформаційних технологій навчання географії, які формують інформаційну культуру учня.
This article highlights current issues related to the process of modern technology in geography teaching practice school. The problems arising from the methodological peculiarities of teachers with different educational and different format geographic information. The presented guidelines on the application of information technology teaching geography, which form informational culture of student.
 
Publisher Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/10046/1/%D0%97%D0%B0%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%B4%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%BD%D1%96%D1%85%20%D1%82%D0%B5%D1%85%D0%BD%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D0%B9%20%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%B2%20%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B8%D0%BA%D1%83%20%D1%88%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B8.pdf
Назаренко, Тетяна Геннадіївна (2015) Introduction of new technology education in school practice Педагогічний дискурс (18). pp. 152-156. ISSN 2309-9127