Запис Детальніше

Системний підхід до вивчення синонімів у початкових класах

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/10047/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/10047
 
Title Системний підхід до вивчення синонімів у початкових класах
Системный подход к изучению синонимов в начальных классах
The systematic approach to synonyms study in primary school
 
Creator Пономарьова, К. І.
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
81 Linguistics and languages
 
Description У статті розкривається системний підхід до вивчення синонімів у початкових класах. Визначено групи вправ із синонімами та методику їх застосування на різних етапах навчання української мови.
В статье раскрывается системный подход к изучению синонимов в начальных классах. Определены группы упражнений с синонимами и методику их использования на разных этапах обучения украинскому языку.
In the article the systematic approach to synonyms study is developed. Groups of exercises with synonyms are defined as well as methods of their application on different stages of the Ukrainian language study.
 
Publisher «Світич»
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/10047/1/%D0%9F%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D1%80%D1%8C%D0%BE%D0%B2%D0%B0%20%D0%9A.%20%D0%A1%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%BD%D0%B8%D0%B9%20%D0%BF%D1%96%D0%B4%D1%85%D1%96%D0%B4%20%D0%B4%D0%BE%20%D0%B2%D0%B8%D0%B2%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D1%81%D0%B8%D0%BD%D0%BE%D0%BD%D1%96%D0%BC%D1%96%D0%B2.pdf
Пономарьова, К. І. (2015) The systematic approach to synonyms study in primary school Учитель початкової школи, 4. pp. 10-14.