Психологічний простір професійного самоздійснення особистості як предмет дослідження
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/10079/
|
|
Title |
Психологічний простір професійного самоздійснення особистості як предмет дослідження
Psychological space of professional selfrealization of personality as article of research Психологическое пространство профессионального самоосуществления личности как предмет исследования |
|
Creator |
Гуменюк, Г.В.
|
|
Subject |
1 Philosophy. Psychology
314/316 Society 36 Safeguarding the mental and material necessities of life |
|
Description |
Стаття присвячена окресленню психологічного простору феномена само здійснення. Висвітлено основні підходи щодо розуміння поняття «самоздійснення». Проаналізовано основні способи професійного самоздійснення; наведено їх психологічну характеристику, обґрунтовано основні відмінності.
Article to posvyachena determination of psychological space of the phenomenon of selfrealization, opening of the osnovnikh going near understanding of concept «selfrealizations». The osnovne methods of professional selfrealization are analysed; their psychological description is resulted, basic differences are grounded. Статья посвящена определению психологического пространства феномена самоосуществления. Раскрыты основные подходы к пониманию понятия «самоосуществления». Проанализированы основные способы профессионального самоосуществления; приведена их психологическая характеристика, обоснованы основные отличия. |
|
Publisher |
Інститут психології ім. Г.С. Костюка НАПН України
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/10079/1/%D0%93%D1%83%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%8E%D0%BA_%D1%81%D1%82_1.pdf
- Гуменюк, Г.В. (2014) Psychological space of professional selfrealization of personality as article of research Збірник наукових праць Інституту психології iмені Г. С. Костюка Національної АПН України: Проблеми загальної та педагогічної психології, 1,2 (16). pp. 299-310. |
|