Запис Детальніше

Психологічні детермінанти розвитку організаційної культури

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/10087/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/10087
 
Title Психологічні детермінанти розвитку організаційної культури
Психологические детерминанты развития организационной культуры
Psychological determinants of organizational culture development
 
Creator Карамушка, Л.М.
Креденцер, О.В.
Терещенко, К.В.
Бондарчук, О.І.
Винославська, О.В.
Івкін, В.М.
Ковальчук, О.С.
Лагодзінська, В.І.
Пенцак, К.А.
Шевченко, А.М.
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
37.07 Management aspects of educational institutions
373 Kinds of school providing general education
 
Description У колективній монографії, підготовленій науковцями лабораторії організаційної психології Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, розглядаються психологічні детермінанти розвитку організаційної культури освітніх організацій. У монографії розкрито теоретико-методологічні засади дослідження психологічних детермінант розвитку організаційної культури освітніх організацій (зміст та структура організаційної культури, основні її типи, психологічні детермінанти розвитку організаційної культури мезо- та мікрорівня).
На основі емпіричного дослідження проаналізовано «зовнішні» та «внутрішні» психологічні детермінанти розвитку організаційної культури освітніх організацій. Детально розглянуто «внутрішні» психологічні детермінанти розвитку організаційної культури освітніх організацій, які мають відношення до діяльності керівників, персоналу та організації в цілому (самоефективність менеджерів, ставлення персоналу до змін, толерантність персоналу, підприємницька активність персоналу, рівень організаційного розвитку, творчий потенціал організації).
Монографію розраховано на керівників та працівників організацій, організаційних психологів, викладачів та слухачів інститутів післядипломної освіти, науковців, а також усіх, хто цікавиться психологічними проблемами розвитку організаційної культури організацій.
В коллективной монографии, подготовленной научными работниками лаборатории организационной психологии Института психологии имени Г. С. Костюка НАПН Украины, рассматриваются психологические детерминанты развития организационной культуры образовательных организаций. В монографии раскрыты теоретико-методологические основы исследования психологических детерминант развития организационной культуры образовательных организаций (содержание и структура организационной культуры, основные ее типы, психологические детерминанты развития организационной культуры мезо- и микроуровня).
На основе эмпирического исследования проанализированы «внешние» и «внутренние» психологические детерминанты развития организационной культуры образовательных организаций. Детально рассмотрены «внутренние» психологические детерминанты развития организационной культуры образовательных организаций, относящиеся к деятельности руководителей, персонала и организации в целом (самоэффективность менеджеров, отношение персонала к изменениям, толерантность персонала, предпринимательская активность персонала, уровень организационного развития, творческий потенциал организации).
Монография рассчитана на руководителей и работников организаций, организационных психологов, преподавателей и слушателей институтов последипломного образования, научных работников, а также всех, кто интересуется психологическими проблемами развития организационной культуры организаций.
The collective monograph authored by the researchers of the Laboratory of Organizational Psychology of G.S. Kostiuk Institute of Psychology of the NAPS of Ukraine examines the psychological determinants of organizational culture of educational organizations. The book discusses the theoretical and methodological principles of investigating psychological determinants of organizational culture development in educational institutions (the content and structure of organizational culture, its basic types, and psychological determinants of organizational culture of meso and micro levels).
Based on empirical research the authors analyze the external and internal psychological determinants of organizational culture development in educational organizations giving much attention to the internal psychological determinants related to the work of managers, staff and the organization as a whole (managers' self-efficacy, staff's attitudes to change, staff's tolerance, staff' entrepreneurial activities, levels of organizational development, and organizations' creativity).
The monograph is intended for managers and staff of organizations, organizational psychologists, teachers and students of institutions of postgraduate education, researchers, and all those interested in different aspects of organizational culture.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2015
 
Type Monograph
NonPeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/10087/1/%D0%9C%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D1%96%D1%8F_%D0%BB%D0%B0%D0%B1_%D0%BE%D1%80%D0%B3_%D0%BF%D1%81%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%BB_2015-2.pdf
Карамушка, Л.М. and Креденцер, О.В. and Терещенко, К.В. and Бондарчук, О.І. and Винославська, О.В. and Івкін, В.М. and Ковальчук, О.С. and Лагодзінська, В.І. and Пенцак, К.А. and Шевченко, А.М. (2015) Psychological determinants of organizational culture development Project Report. Педагогічна думка, м.Київ, Україна.