Запис Детальніше

Основні організаційні чинники здійснення продуктивних інтернет-тренінгів з розвитку комунікативної компетентності

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/10089/
http://psytir.org.ua/index.php/technology_intellect_develop/article/view/172
УДК 159.953:5
 
Title Основні організаційні чинники здійснення продуктивних інтернет-тренінгів з розвитку комунікативної компетентності
Basic organizational factors of productive internet-trainings' realization for communicative competence's development
Основные организационные факторы реализации продуктивных интернет-тренингов развития коммуникативной компетентности
 
Creator Назар, Максим Миколайович
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
 
Description Можливості організації та здійснення дистанційних навчальних курсів з розвитку комунікативної компетентності є досить значними, розкриваючи для психологів та педагогів нові інструменти для групового навчання та психологічної роботи. Важливими організаційними складовими таких навчальних курсів є: розробка відповідного ресурсного навчально-психологічного контексту – віртуального освітнього простору, моделювання учасників курсу, використання мультимедійних технологій, досвід ведучого в тренінговій діяльності тощо. Показники різних методик дослідження, що відповідають за комунікативну компетентність, за час участі в інтернет-тренінгу у більшості учасників покращуються. Робляться висновки як про сукупність основних організаційних чинників здійснення продуктивних інтернет-тренінгів, так і про значення використаних інноваційних навчальних технологій на основі застосування електронних комунікативних і мультимедійних можливостей мережі Інтернет.
Potentials of remote e-learning educational courses' of communicative competence's development’s organization and realization, are enough considerable, exposing new instruments for group learning and psychological work for psychologists and teachers. The important organizational constituents of such teaching courses are the development of the proper resource learning-psychological context – virtual educational space, design the course's participants' model, use of multimedia technologies, trainer's experience in trainings and other. Indexes of research's different methods, which are responsible for a communicative competence, became better among most participants in times of participating in internet-training. Drawn conclusion both about aggregate of the productive internet-trainings’ basic organizational factors’ realization and about the value of the used innovative learning technologies on the basis of electronic communicative's and multimedia possibilities' application of the Internet.
Возможности организации и реализации дистанционных обучающих курсов развития коммуникативной компетентности являются достаточно значительными, раскрывая для психологов и педагогов новые инструменты для группового обучения и психологической работы. Важными организационными составляющими таких обучающих курсов являются: разработка соответствующего ресурсного учебно-психологического контекста – виртуального образовательного пространства, моделирование участников курса, использование мультимедийных технологий, опыт ведущего в тренинговой деятельности и т.п. Делаются выводы как о совокупности основных организационных факторов реализации продуктивных интернет-тренингов, так и о значении использованных инновационных обучающих технологий на основе применения электронных коммуникативных и мультимедийных возможностей сети Интернет.
 
Publisher Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України
 
Date 2015-06
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language en
 
Rights cc_by_nd
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/10089/1/Article.pdf
Назар, Максим Миколайович (2015) Basic organizational factors of productive internet-trainings' realization for communicative competence's development Технології розвитку інтелекту, 1 (9). ISSN 2223-0521