Запис Детальніше

Комп’ютерні онтології та їх використання у навчальному процесі. Теорія і практика

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/10124/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/10124
 
Title Комп’ютерні онтології та їх використання у навчальному процесі. Теорія і практика
Computer ontologies and their use in the learning process. Theory and Practice
 
Creator Довгий, С.О.
Величко, В.Ю.
Стрижак, О.Є.
Кудляк, В.М.
Гончар, А.В.
Ляшук, К.В.
Глоба, Л.С.
Андрущенко, Т.І.
Гальченко, С.А.
Гуляєв, К.Д.
Палагін, О.В.
Петренко, М.Г.
Попова, М. А.
Сидоренко, В. І.
Слюсаренко, О. О.
Стус, Д.В.
Терновой, М. Ю.
 
Subject 004.77 General networking applications and services
374 Education and training out of school. Further education
376.5 Виховання та освіта обдарованих дітей, вундеркіндів.
 
Description У монографії викладаються основи створення інформаційно-програмних та методичних засобів побудови онтологічних моделей опису об’єктів та процесів предметних областей при формуванні загальної мережі знань. Описуються засади та засоби вирішення актуальних проблем підвищення ефективності підтримки процесу дослідницької діяльності талановитої молоді, що включають науково-методологічні засади та сучасні інформаційні технології, які забезпечують розробку формалізованої системи знань в конкретних предметних галузях. Визначаються методи проведення міждисциплінарних досліджень з використанням певних онтологій.
Наведено приклади та фрагменти програм опрацювання онтологічних даних (ПООД), що входять до інструментального комплексу і підтримують процес автоматизованої побудови онтологічних структур.
The monograph outlines the basics of creating information and software tools for building the methodological ontological models describing objects and processes of subject domains in the formation of general knowledge network. It describes the principles and means of the pressing problems solving concerning the efficiency of the process of gifted youth research activity support, including scientific and methodological principles and modern information technologies that ensure the development of a formalized system of knowledge in specific subject areas. Methods of interdisciplinary research with the use of specific ontologies are defined.
Examples and fragments of ontological data processing programs are presented.
 
Publisher Інститут обдарованої дитини НАПН України
Institute of Gifted Child of NAPS of Ukraine
 
Date 2013
 
Type Monograph
NonPeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/10124/1/9.%20%D0%9C%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D1%96%D1%8F%20%D0%A1%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%B6%D0%B0%D0%BA_%D0%9A%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D1%8C%D1%8E%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BD%20%D0%BE%D0%BD%D1%82%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3_%D0%B2%D0%B8%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D0%BE.pdf
- Довгий, С.О., Величко, В.Ю., Стрижак, О.Є., Кудляк, В.М., Гончар, А.В., Ляшук, К.В., Глоба, Л.С., Андрущенко, Т.І., Гальченко, С.А., Гуляєв, К.Д., Палагін, О.В., Петренко, М.Г., Попова, М. А., Сидоренко, В. І., Слюсаренко, О. О., Стус, Д.В. and Терновой, М. Ю. (2013) Computer ontologies and their use in the learning process. Theory and Practice Project Report. Institute of Gifted Child of NAPS of Ukraine, м.Київ, Україна.