Запис Детальніше

Естетичні чинники розвитку практичного досвіду викладачів вищих педагогічних навчальних закладів

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/10142/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/10142
 
Title Естетичні чинники розвитку практичного досвіду викладачів вищих педагогічних навчальних закладів
Aesthetic Factors of the experience of teachers of higher educational institutions
 
Creator Кутова, О.М.
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
378 Higher education. Universities. Academic study
7 The Arts. Recreation. Entertainment. Architecture.
 
Description У тезах наголошується, що естетичні чинники розвитку практичного досвіду викладачів вищих педагогічних навчальних закладів сприяють якості краси педагогічної дії, що стимулюють неперервне професійне зростання як студентів, так і самих викладачів цих закладів, а також зумовлюють усвідомлення ними себе не лише як фахівців певних предметів, що мають навчити студентів певної навчальної дисципліни й уміти сформувати їх духовний стан, розвинути високі почуття. Звертається увага педагогів, що важливими в естетизації навчання і виховання є не лише дисципліни гуманітарного циклу, але й інші предмети. Цілком логічним бачиться те, що головна увага має бути зосереджена на підготовці нового покоління педагогічних працівників, підвищенні їх загальної культури, професійної кваліфікації та соціального статусу до рівня, що відповідає їх ролі в суспільстві.
In theses notes that the factors of the aesthetic experience of teachers of higher educational institutions promote quality beauty pedagogical actions that promote continuous professional growth of both students and teachers of most of these institutions, and awareness of the cause itself not only as specialists in certain subjects that should teach students a particular discipline and be able to form their spiritual state, to develop high feeling. The attention of teachers, which is important in aesthetic training and education is not only humanities disciplines, but other subjects. It seems logical that the main attention should be focused on training a new generation of teaching staff, improving their general culture, professional qualifications and social status to a level appropriate to their role in society.
 
Publisher Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України
 
Date 2015
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/10142/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_%D0%B4%D0%BE_%D0%A0%D1%83%D0%B4%D0%BD_%D1%87%D0%B8%D1%82_2014_Microsoft_Word%20%281%29.pdf
Кутова, О.М. (2015) Aesthetic Factors of the experience of teachers of higher educational institutions In: Pedagogical skills as a system of professional and artistic competence Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 112-116.