Запис Детальніше

Формування досвіду читацької діяльності третьокласників

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/10146/
 
Title Формування досвіду читацької діяльності третьокласників
Forming the Third Grade Schoolchildren’s Experience in Reading
Формирование опыта читательской деятельности учащихся 3-х классов
 
Creator Мартиненко, Валентина Олександрівна
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
 
Description У статті проаналізовано сутність змістової лінії «Досвід читацької діяльності молодших школярів» як ключової у формуванні досвіду роботи з текстами різних видів.
На матеріалі робочого зошита з літературного читання до підручника О.Я. Савченко (3 клас) розроблено систему завдань з формування у третьокласників умінь, навичок, способів самостійної читацької діяльності, які сприяють глибшому входженню дитини у зміст художніх, науково-художніх текстів, дитячих книжок на різних етапах текстової діяльності.
З поступовим нарощенням ступеня складності розкрито сутність вправ і завдань на розвиток навички читання вголос і мовчки, контрольно-оцінної діяльності учнів 3 класу, умінь самостійно працювати з довідковими друкованими виданнями.
. У статті проаналізовано сутність змістової лінії «Досвід читацької діяльності молодших школярів» як ключової у формуванні досвіду роботи з текстами різних видів.
На матеріалі робочого зошита з літературного читання до підручника О.Я. Савченко (3 клас) розроблено систему завдань з формування у третьокласників умінь, навичок, способів самостійної читацької діяльності, які сприяють глибшому входженню дитини у зміст художніх, науково-художніх текстів, дитячих книжок на різних етапах текстової діяльності.
З поступовим нарощенням ступеня складності розкрито сутність вправ і завдань на розвиток навички читання вголос і мовчки, контрольно-оцінної діяльності учнів 3 класу, умінь самостійно працювати з довідковими друкованими виданнями.
In the article, the essence of the content line “Junior Schoolchildren’s Reading Experience” as a key one in the formation of the experience in the work on the texts of different types was analyzed.
On the basis of the workbook which was created for the textbook written by O. Ya. Savchenko (the 3rd grade), the author demonstrates the system of tasks for the formation of the third grade pupils’ skills, abilities, ways of the independent reading activity which promote the child’s deeper comprehension of the content of fictional, scientific popular texts, books for children at the different stages of the text activity.
With the gradual increase of the complicacy level, the essence of the exercises and tasks aimed at the development of an ability to read aloud and silently, the test and assessment activity of the third grade pupils, the abilities to work independently with the reference printed publications was demonstrated.
В статье проанализирована сущность содержательной линии «Опыт читательской деятельности младших школьников» как ключевой в процессе формирования опыта работы с текстами разных видов. На материале рабочей тетради по литературному чтению к учебнику А. Я. Савченко (3 класс) разработана система заданий по формированию у учащихся умений, навыков, способов самостоятельной читательской деятельности, которые способствуют более глубокому проникновению ребенка в смысл художественных, научно-художественных текстов, детских книжек на разных этапах текстовой деятельности.
С постепенным наращиванием степени трудности раскрыта сущность упражнений и заданий на развитие навыка чтения вслух и молча, контрольно-оценочной деятельности учащихся 3 –х классов, умений самостоятельно работать со справочными печатными изданиями.
 
Publisher "Початкова школа"
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/10146/1/%D0%B4%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D0%B4_-_%D1%81%D1%82.3_%D0%BA%D0%BB._Word.pdf
- Мартиненко, Валентина Олександрівна (2014) Forming the Third Grade Schoolchildren’s Experience in Reading Початкова школа, 10. pp. 11-14. ISSN 0131-5358