Запис Детальніше

Модель розвитку професійної компетентності керівників структурних підрозділів з продажу послуг зв'язку для реалізації функцій управління на засадах коучингового підходу

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/10152/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/10152
 
Title Модель розвитку професійної компетентності керівників структурних підрозділів з продажу послуг зв'язку для реалізації функцій управління на засадах коучингового підходу
Модель развития профессиональной компетентности руководителей структурных подразделений по продаже услуг связи для реализации функций управления на базе коучингового подхода
The model of department's of communications sales service heads professional development for the realization of control function with coaching approach
 
Creator Бородієнко, О.В.
 
Subject 37.09 Organization of instruction
374 Education and training out of school. Further education
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
 
Description В статті обґрунтовано доцільність застосування в управлінні структурним підрозділом з продажу послуг зв’язку та обслуговування споживачів коучингового підходу. Представлено елементи професійної компетентності, розвиток яких є необхідним для здійснення функцій управління із застосуванням коучингового підходу; на їх основі обґрунтовано модель розвитку професійної компетентності, яка забезпечує набуття необхідних знань, умінь та навичок та сприяє використанню набутої компетентності у роботі керівника.
В статье обоснована целесообразность использования в управлении структурным подразделением по продаже услуг связи и обслуживания потребителей коучингового подхода. Представлены элементы профессиональной компетентности, развитие которых является необходимым для осуществления функций управления с использованием коучингового подхода; на их основе обоснована модель развития профессиональной компетентности, которая обеспечит получение необходимых знаний, умений та навиков и способствует их использованию в работе руководителя.
The expediency of coaching approach usage for the realization of control functions by the heads of departments of communications sales service is justified in the article. Structural elements of professional competency for the purpose of coaching approach usage are presented. The model of professional development which ensures acquirement of coaching knowledge and skills and usage of coaching instruments in the work context is justified.
 
Publisher Українська інженерно-педагогічна академія
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/10152/1/C%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%209.pdf
Бородієнко, О.В. (2014) The model of department's of communications sales service heads professional development for the realization of control function with coaching approach Проблеми інженерно-педагогічної освіти. Збірник наукових праць (44). pp. 93-97.