Запис Детальніше

E-learning в системі розвитку професійної компетентності керівників структурних підрозділів з продажу послуг зв’язку та обслуговування споживачів

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/10159/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/10159
 
Title E-learning в системі розвитку професійної компетентності керівників структурних підрозділів з продажу послуг зв’язку та обслуговування споживачів
E-learning in the managers' of telecommumication sale servise and customer servise departments' system of professional development
 
Creator Бородієнко, О.В.
 
Subject 004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
37.09 Organization of instruction
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
 
Description Визначено модель розвитку компетенцій керівників структурних підрозділів з продажу послуг зв’язку та обслуговування споживачів для реалізації функцій управління та підвищення результативності персоналу та функції e-learning в процесі розвитку професійної компетентності зазначеної категорії керівників.
It is defined the model of competence development of managers for the sale of communication services and customer service functions to implement management and improve staff performance. Main functions of e-learning in the development professional competency of this category managers is analyzed.
 
Date 2014
 
Type Conference or Workshop Item
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/10159/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%2017.pdf
Бородієнко, О.В. (2014) E-learning in the managers' of telecommumication sale servise and customer servise departments' system of professional development In: Дев’ята міжнародна конференція «Нові інформаційні технології в освіті для всіх ITEA-2014» (26 листопада 2014 р.). Збірка праць. Частина 1., м.Київ, Україна.