Запис Детальніше

Аналіз труднощів соціальної адаптації першокурсників професійного ліцею

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/10197/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/10197
 
Title Аналіз труднощів соціальної адаптації першокурсників професійного ліцею
Analysis of social adaptation difficultness of first-year students of professional lyceum
 
Creator Андросович, Ксенія Анатоліївна
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
9 Geography. Biography. History
 
Description У статті представлені результати діагностичного дослідження першокурсників професійного ліцею. Дані анкетування дозволили виділити чотири види проявів соціальної дезадаптації першокурсників, а саме: порушення навчання, порушення поведінки, порушення контактів, змішані форми соціальної дезадаптації.
The results of diagnostic research of first-year student of professional lyceum are presented in the article. These
questionnaires allowed to select four types of displays of social maladjustment offirst-year student, namely: violations
of teaching, violation of conduct, violation of contacts, mixed forms of social maladjustment.
В статье представлены результаты диагностического исследования первокурсников профессионального лицея. Данные анкетирования позволили выделить четыре вида проявлений социальной дезадаптации первокурсников, а именно: нарушения обучения, нарушение поведения, нарушение контактов, смешанные
формы социальной дезадаптации.
 
Publisher Інститут обдарованої дитини НАПН України
 
Date 2014-06
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/10197/1/%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D0%BE%D1%81%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87_06-2014.pdf
Андросович, Ксенія Анатоліївна (2014) Analysis of social adaptation difficultness of first-year students of professional lyceum Освіта та розвиток обдарованої особистості, 6 (25). pp. 42-45. ISSN 2309 ‑3935