Запис Детальніше

Праксеологія творчості у процесі становлення особистості

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/10198/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/10198
 
Title Праксеологія творчості у процесі становлення особистості
The praxeology of art in the process of achievement of personhood
 
Creator Твердовська, О.В.
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
36 Safeguarding the mental and material necessities of life
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У статті досліджується синергія таких сутнісних сил людської екзистенції, як діяльність і творчість. Дані феномени є конституирующей основою розвитку особистості не тільки в контексті виявлення певної активності, але і діалектики розвитку існування людини як такої. Творча діяльність - це сутнісна особливість, природний потенціал людини, яка може бути розкритий на певному етапі дисипативності антропологічної системи і позначає безліч можливостей самовираження. Реалізуватися і сформуватися творчий потенціал, як безпосереднє якість людини, може тільки в рамках суспільства, в контексті культурно-історичних, діяльнісно-перетворювальних і суб'єктно-мотиваційних умов. Крім освоєння і здібності відтворення класичних зразків творчої спадщини в межах дитячого креативного становлення слід розвивати здатність до фантазії, уяві, творчому моніторингу дійсності.
In the present article explores the synergy of essential powers of human existence as the activity and creativity. These phenomena are constitutive basis of personality development, not only in the context of identifying a particular activity, but also the development of the dialectic of human existence as such. Creative activity – is the core feature, the natural potential of the person who will be disclosed at a certain stage dissipative anthropological system and denotes the set of possibilities of expression. Realize and form creativity, as direct as the man can only within the community, in the context of cultural, historical, activity-conversion and subject-motivational conditions. Besides development and ability to play the classic examples of the creative heritage, within the formation of children's creative ability should develop imagination, creativity monitoring reality.
В статье исследуется синергия таких сущностных сил человеческой экзистенции, как деятельность и творчество. Данные феномены являются конституирующей основой развития личности не только в контексте выявления определенной активности, но и диалектики развития существования человека как такового. Творческая деятельность – это сущностная особенность, природный потенциал человека, который может быть раскрыт на определенном этапе диссипативности антропологической системы и обозначает множество возможностей самовыражения. Реализоваться и сформироваться творческий потенциал, как непосредственное качество человека, может только в рамках общества, в контексте культурно-исторических, деятельностно-преобразовательных и субъектно-мотивационных условий. Кроме освоения и способности воспроизведения классических образцов
творческого наследия в пределах детского креативного становления следует развивать способность к фантазии,
воображению, творческому мониторингу действительности.
 
Publisher Інститут обдарованої дитини НАПН України
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/10198/1/%D0%A2%D0%B2%D0%B5%D1%80%D0%B4%D0%BE%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_06-2014.pdf
Твердовська, О.В. (2014) The praxeology of art in the process of achievement of personhood Освіта та розвиток обдарованої особистості, 6 (25). pp. 31-34. ISSN 2309‑3935