Запис Детальніше

Особливості взаємодії навчального закладу та сім’ї при формуванні готовності до професійного самовизначення обдарованих старшокласників

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/10203/
 
Title Особливості взаємодії навчального закладу та сім’ї при формуванні готовності до професійного самовизначення обдарованих старшокласників
Peculiarities of educational institution and family interaction while development of readiness to the professional self-determination of gifted high-school children
 
Creator Мельник, Марина Юріївна
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
37.06 Social problems in education. Human contacts, relationships
373 Kinds of school providing general education
 
Description У статті розкривається актуальність взаємодії школи та сім'ї як найважливіших соціальних інститутів у формуванні готовності до професійного самовизначення обдарованих старшокласників.
This article is about the relevance of interaction schools and family as important social institutions in forming readiness for professional self-determination of gifted student.
В статье раскрывается актуальность взаимодействия школы и семьи как важнейших социальных институтов в формировании готовности к профессиональному самоопределению одаренных старшеклассников.
 
Publisher Інститут обдарованої дитини НАПН України

 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/10203/1/%D0%9C%D0%B5%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D0%BA_08-2014.pdf
- Мельник, Марина Юріївна (orcid.org/0000-0001-6581-5129 <http://orcid.org/0000-0001-6581-5129>) (2014) Peculiarities of educational institution and family interaction while development of readiness to the professional self-determination of gifted high-school children Education and Development of Gifted personality, 8 (23). pp. 26-30. ISSN 2309‑3935