Запис Детальніше

Психолого-педагогічні основи процесу самотворення особистості

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/10211/
 
Title Психолого-педагогічні основи процесу самотворення особистості
Psychological and pedagogical foundations of the process of personality self-creation
Психолого-педагогические основы процесса самосоздания личности
 
Creator Сердюк, Л.З.
Яблонська, Тетяна Миколаївна
Данилюк, Іван Васильович
Пенькова, О.І.
Володарська, Наталія Дмитрівна
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
304 Social questions. Social practice. Cultural practice. Way of life (Lebensweise)
37 Education
 
Description У монографії висвітлюються теоретико-методологічні проблеми процесу самотворення особистості – концептуальні засади дослідження та методичні засоби активізації.
Авторами монографії розкривається психологічна сутність процесу самотворення особистості та самовдосконалення як одного із його основних механізмів; вікові та індивідуально-психологічні особливості самовдосконалення особистості; чинники самотворчих процесів та самовдосконалення особистості, зокрема світоглядні орієнтації, морально-естетичні та гуманістичні ідеали, роль сімейно-родинних ціннісних орієнтацій, етнічних та міжособистісних взаємин.
Монографія адресована науковцям, які займаються проблемами психології саморозвитку та самореалізації особистості, педагогічним працівникам освітніх установ, викладачам вищих навчальних закладів, психологам, аспірантам, студентам.
В монографии освещаются теоретико-методологические проблемы процесса самосоздания личности - концептуальные принципы исследования и методические средства активизации.
Авторами монографии раскрывается психологическая сущность процесса самосоздания личности и самосовершенствования как одного из его основных механизмов; возрастные и индивидуально-психологические особенности самосовершенствования личности; факторы самосоздания и самосовершенствования личности, в частности мировоззренческие ориентации, морально-эстетические и гуманистические идеалы, роль семейно ценностных ориентаций, этнических и межличностных взаимоотношений.
Монография адресована ученым, которые занимаются проблемами психологии саморазвития и самореализации личности, педагогическим работникам образовательных учреждений, преподавателям высших учебных заведений, психологам, аспирантам, студентам.
The monograph highlights theoretical and methodological issues of the process of personality self-creation: the conceptual base of the research and methodological techniques for its activation.
The monograph authors reveal a psychological nature of the process of personality self-creation and self-improvement as one of its main mechanisms; age and individual psychological characteristics of personality self-improvement; factors of self-creation processes and personality self-improvement, in particular, world-view orientations, moral, aesthetic and humanistic ideals, roles of a family and family values, ethnic and interpersonal relationships.
The monograph is intended for researchers working in the field of the psychology of self-development and self-actualization, teaching staff of educational institutions, university lecturers, psychologists, students and post-graduate students.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2015
 
Type Monograph
NonPeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/10211/1/%D0%9C%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D1%96%D1%8F_2015%28%D0%A1%D0%B5%D1%80%D0%B4%D1%8E%D0%BA%20%D0%9B.%D0%97%29.pdf
- Сердюк, Л.З., Яблонська, Тетяна Миколаївна, Данилюк, Іван Васильович, Пенькова, О.І. and Володарська, Наталія Дмитрівна (2015) Psychological and pedagogical foundations of the process of personality self-creation Project Report. Педагогічна думка, м.Київ, Україна.