Запис Детальніше

Рефлексія як механізм розвитку проектної діяльності обдарованих учнів

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/10228/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/10228
 
Title Рефлексія як механізм розвитку проектної діяльності обдарованих учнів
Reflection as a mechanism of development of project activity of gifted students
Рефлексия как механизм развития проектной деятельности одаренных учащихся
 
Creator Буркова, Людмира Василівна
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
37.09 Organization of instruction
376.5 Виховання та освіта обдарованих дітей, вундеркіндів.
 
Description У статті аналізується поняття «рефлексія», «інсайт», розглядається їх взаємозв’язок і вплив рефлексії на виникнення інсайту. Інсайт є важливим фактором при здійсненні проектної діяльності. Рефлексія здійснює функцію управління проектною діяльністю та процесом виникнення інсайтів, що є важливим для обдарованих учнів, оскільки це впливає на якість проектної діяльності, розвиток їх творчого потенціалу, інтелектуальних здібностей. Розглядаються етапи здійснення рефлексії у проектній діяльності учнів.
In the article the notion of ‘reflection’ and ‘insight’ is analyzed. The interaction and influence of reflection on insight is shown. Insight is important factor while projective activity. Reflection makes the function of managing of projective activity and of the process of genesis of insights, this is important for gifted pupils because it influences on the quality of projective activity, development of its creative potential and intellectual capabilities. The stages of reflection are shown in projective activity of pupils.
 
Publisher Інститут обдарованої дитини НАПН України
 
Date 2014-10
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/10228/1/%D0%91%D1%83%D1%80%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B0_9-10_2014.pdf
Буркова, Людмира Василівна (2014) Reflection as a mechanism of development of project activity of gifted students Освіта та розвиток обдарованої особистості, 9-10 (28-29). pp. 24-27. ISSN 2309 ‑3935