Запис Детальніше

Модель соціально-комунікативної компетентності

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/10239/
 
Title Модель соціально-комунікативної компетентності
The model of social and communicative competence
 
Creator Ковальова, О.А.
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
316 Соціологія
37.02 General questions of didactics and method
 
Description У статті проводиться короткий аналіз наукових підходів до визначення і структурі соціальної та комунікативної компетентностей, пропонуються авторські визначення цих понять, а також поняття комплексної компетентності - соціально-комунікативної. На основі власних визначень вибудовується модель соціально-комунікативної компетентності з докладним описом субкомпетентності по кожному її структурному компоненту.
This article is a brief analysis of scientific approaches to the definition and structure of social and communicative
competencies, the author proposes the definition of these concepts and definition of comprehensive concept of socialcommunicative competence. On the basis of the definitions it is built model of social- communicative competence detailing each subcompetencies for each of its structural components.
В статье проводится краткий анализ научных подходов к определению и структуре социальной и коммуникативной компетентностей, предлагаются авторские определения этих понятий, а также понятие комплексной компетентности – социально-коммуникативной. На основе собственных определений выстраивается модель социально-коммуникативной компетентности с подробным описанием субкомпетентности по каждому ее структурному компоненту.
 
Publisher Інститут обдарованої дитини НАПН України
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/10239/1/%D0%9A%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BE%D0%B2%D0%B0_11_2014.pdf
- Ковальова, О.А. (2014) The model of social and communicative competence Освіта та розвиток обдарованої особистості, 11 (30). pp. 27-33. ISSN 2309‑3935