Запис Детальніше

Методи діагностики креативності дошкільників у сучасному дошкільному навчальному закладі

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/10244/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/10244
 
Title Методи діагностики креативності дошкільників у сучасному дошкільному навчальному закладі
Methods of diagnostics of creativeness of pre-school age children at modern pre-school educational institution
 
Creator Шелестова, Л.В.
 
Subject 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
373 Kinds of school providing general education
376.5 Виховання та освіта обдарованих дітей, вундеркіндів.
 
Description У статті розкрито сутність поняття «креативність», описані і проаналізовані сучасні методи дослідження креативності особистості в цілому, а також у відношенні дітей дошкільного віку зокрема. Зазначено, що в роботі з дошкільнятами найбільш доречно використання методів, що дозволяють виявити якісні характеристики креативності дитини, спрямовані на дослідження процесу рішення дитиною творчого завдання. Описано можливості методів спостереження та бесіди в дослідженні креативності дошкільника.
The article deals with the essence of the concept of "creativity", described and analyzed current research methods
in general and creativity of the individual in relation to preschool children in particular. It is indicated that working
with preschoolers is most appropriate use of methods that make it possible to detect the qualitative characteristics of
the creativity of the child and designed to study the process of solving child creative task. We describe the possibilities
of methods of observation and interviews in the study of creativity preschooler.
В статье раскрыта сущность понятия «креативность», описаны и проанализированы современные методы исследования креативности личности в целом, а также в отношении детей дошкольного возраста в частности. Указано, что в работе с дошкольниками наиболее уместно использование методов, позволяющих выявить качественные характеристики креативности ребенка, направленные на исследование процесса решения ребенком творческого задания. Описаны возможности методов наблюдения и беседы в исследовании креативности дошкольника.
 
Publisher Інститут обдарованої дитини НАПН України
 
Date 2014-11
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/10244/1/%D0%A8%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%B0_11_2014.pdf
Шелестова, Л.В. (2014) Methods of diagnostics of creativeness of pre-school age children at modern pre-school educational institution Освіта та розвиток обдарованої особистості, 11 (30). pp. 38-43. ISSN 2309‑3935