Запис Детальніше

Результати діагностики розвитку рефлексивного компонента особистості інтелектуально обдарованих старшокласників

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/10245/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/10245
 
Title Результати діагностики розвитку рефлексивного компонента особистості інтелектуально обдарованих старшокласників
The results of diagnostics if development of reflexive component of personality of intellectually gifted high-school pupils
 
Creator Якимова, Ірина Олександрівна
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
373 Kinds of school providing general education
376.5 Виховання та освіта обдарованих дітей, вундеркіндів.
 
Description Стаття присвячена опису результатів діагностики розвитку рефлексивного компонента особистості інтелектуально обдарованих старшокласників. Розкривається суть поняття «рефлексія», пропонується авторське визначення рефлексивного компонента особистості. Представлені результати статистичної обробки даних дослідження психологічних особливостей розвитку рефлексивного компонента особистості старшокласників з високим, середнім і низьким показниками рівня розвитку інтелекту.
The diagnostics results of the personality reflexive component development of intellectually gifted high school students are
described in the article. The essence of term 'reflection' is disclosed and the author's definition of personality reflexive component is given. The results of statistical data processing of the psychological peculiarities of personality reflexive component development according to high, medium and low level of intellectual development.
Статья посвящена описанию результатов диагностики развития рефлексивного компонента личности интеллектуально одаренных старшеклассников. Раскрывается суть понятия «рефлексия», предлагается авторское определение рефлексивного компонента личности. Представлены результаты статистической обработки данных исследования психологических особенностей развития рефлексивного компонента личности старшеклассников с высоким, средним и низким показателями уровня развития интеллекта.
 
Publisher Інститут обдарованої дитини НАПН України
 
Date 2014-11
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/10245/1/%D0%AF%D0%BA%D0%B8%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B0_11_2014.pdf
Якимова, Ірина Олександрівна (2014) The results of diagnostics if development of reflexive component of personality of intellectually gifted high-school pupils Освіта та розвиток обдарованої особистості, 11 (30). pp. 80-83. ISSN 2309 ‑3935