Запис Детальніше

Теоретико-методологічні засади реформування освітньо-виховної системи

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/10251/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/10251
 
Title Теоретико-методологічні засади реформування освітньо-виховної системи
Theoretical and methodological backgrounds of educational and teaching system reforming
 
Creator Твердовська, О.В.
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
37.02 General questions of didactics and method
 
Description Особливістю синергетичної концепції освіти є її трансдисциплінарності в контексті виявлення глибоких взаємозв'язків як між певними галузями знань, так і, на перший погляд, розрізненими сферами життєдіяльності. Такий підхід дозволяє розглядати екзистенцію людини не фрагментарно, а системно з характерною їй самоорганізацією, мінливістю, варіативністю. Синергетична включеність учня в певну дисциплінарну систему здатна забезпечити отримання грунтовного і тривалого знання, яке засвоюється як компонент порядку. Такий порядок здатний забезпечити формування цілісної картини світу, розуміння глибокої взаємозв'язку всіх елементів дійсності. Нелінійність, гнучкість мислення забезпечує дисипативний і кооперацію різногалузевих порядків, перетворює їх у відкритий потік трансдисциплінарності. Синергетична концепція освіти передбачає безперервне навчання, постійне самовдосконалення, методичне розкриття сутнісних сил людини.
Feature synergetic concept of education is its transdisciplinarity in the context of identifying deep relationships as between certain branches of knowledge, and, at first glance, disparate spheres of life. This approach allows to consider human existence not fragmented, but systemically with its characteristic self-organization, impermanence, variability. Synergetic involvement of student in certain disciplinary system is able to provide a thorough and lengthy obtaining knowledge which is assimilated as a component of order. This procedure is capable of forming a coherent picture of the world, deep understanding of the interconnectedness of all elements of reality. Nonlinearity, flexible thinking provides openness and cooperation different orders, makes them free flow of transdisciplinarity. Synergetic education concept
involves continuous learning, methodological disclosure essential powers of man.
Особенностью синергетической концепции образования является ее трансдисциплинарность в контексте выявления глубоких взаимосвязей как между определенными отраслями знаний, так и, на первый взгляд, разрозненными сферами жизнедеятельности. Такой подход позволяет рассматривать экзистенцию человека не фрагментарно, а системно с характерной ей самоорганизацией, изменчивостью, вариативностью. Синергетическая включенность ученика в определенную дисциплинарную систему способна обеспечить получение основательного и продолжительного знания, которое усваивается как компонент порядка. Такой порядок способен обеспечить формирование целостной картины мира, понимание глубокой взаимосвязи всех элементов действительности. Нелинейность, гибкость мышления обеспечивает дисипативность и кооперацию разноотраслевых порядков, превращает их в открытый поток трансдисциплинарности. Синергетическая концепция образования предполагает непрерывное обучение, постоянное самосовершенствование, методическое раскрытие сущностных сил человека.
 
Publisher Інститут обдарованої дитини НАПН України
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/10251/1/%D0%A2%D0%B2%D0%B5%D1%80%D0%B4%D0%BE%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_12_2014.pdf
Твердовська, О.В. (2014) Theoretical and methodological backgrounds of educational and teaching system reforming Освіта та розвиток обдарованої особистості, 12 (31). pp. 24-27. ISSN 2309 ‑3935