Запис Детальніше

Використання систем комп’ютерної математики у контексті моделі змішаного навчання

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/10262/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/10262
 
Title Використання систем комп’ютерної математики у контексті моделі змішаного навчання
The use of computer mathematics in the context of blended learning model
 
Creator Гриб'юк, О.О.
Юнчик, В.Л.
 
Subject 004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
37.02 General questions of didactics and method
37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
378 Higher education. Universities. Academic study
51 Mathematics
 
Description Розглядаються основні компоненти психологічного забезпечення щодо впровадження моделі змішаного навчання в навчальні заклади. Позитивні та негативні моменти використання у навчально-виховному процесі в режимі “співробітництва” (Collaboration) систем комп’ютерної математики (СКМ), комп’ютерно-орієнтованих систем. Наведено дидактичні функції таких систем та класифікація систем комп'ютерної математики. Пропонуються різні форми роботи в контексті дослідницької діяльності учнів з використанням СКМ.
The basic psychological support for implementing blended learning model in schools. Positive and negative aspects of the use in the educational process in the "Cooperation" (Collaboration) of computer mathematics (SCM), computer-based systems. An educational functions and classification of systems of computer mathematics. Various forms of work in the context of research students using SCM.
 
Publisher Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
 
Date 2015-06
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/10262/1/grybyuk-yunchyk-lutsk%2B.pdf
Гриб'юк, О.О. and Юнчик, В.Л. (2015) The use of computer mathematics in the context of blended learning model Математика. Інформаційні технології. Освіта. Збірник статей, 2. pp. 52-71.