Запис Детальніше

Оптимізація професійної підготовки: методологія науково-педагогічного пошуку

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/10272/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/10272
 
Title Оптимізація професійної підготовки: методологія науково-педагогічного пошуку
Optimization of professional preparation: methodology of scientific and pedagogical research
Оптимизация профессиональной подготовки: методология научно-педагогического поиска
 
Creator Литвин, А.В.
 
Subject 001.89 Organization of science and scientific work
37.02 General questions of didactics and method
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
 
Description Розглядаючи різні рівні методології педагогічних досліджень, особливості відповідних процедур наукового пошуку, а також аналізуючи сучасні підходи та зміст поняття «педагогічна умова», його роль і місце в методології психолого-педагогічних досліджень, автор простежує, як корелюють напрями, функції, структурні складові, принципи організації та вдосконалення навчального процесу, та як вони проектуються на педагогічні умови, запропоновані дослідником.
Considering the different levels of methodology of educational research, especially relevant procedures of scientific research and analyzing contemporary approaches and the concept of "educational condition", its role and place in the methodology of psychological and educational research, the author traces how to correlate trends, functions, structural components, principles organization and improve the educational process, and how they are designed for pedagogical conditions offered investigator.
Рассматривая разные уровни методологии педагогических исследований, особенности соответствующих процедур научного поиска, а также анализируя современные подходы и содержание понятия «педагогическое условие», его роль и место в методологии психолого-педагогических исследований, автор прослеживает, как коррелируют направления, функции, структурные составляющие, принципы организации и совершенствования учебного процесса, и как они проецируются на педагогические условия, предложенные исследователем.
 
Publisher СПОЛОМ
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/10272/1/%D0%A1%D1%82_%D0%9B%D0%B8%D1%82%D0%B2%D0%B8%D0%BD_%D0%9E%D0%BF%D1%82%D0%B8%D0%BC%D1%96%D0%B7%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F.pdf
Литвин, А.В. (2015) Optimization of professional preparation: methodology of scientific and pedagogical research Григорій Васянович — син співучого Полісся: до 70-річчя від дня народження. pp. 300-306.